منبع: The Dieline
آژانس طراحی Brandlab با فروشگاه شیرینیجات پِروئی Todinno همکاری کرده است تا شیرینیهای مخصوص کودکان Dely را با یک برند جدید ارائه کند.
Todinno میخواست طراحی جدیدی برای کیکهای کودکان Dely که با میوه خشک، Kiwicha (یک دانه پِروئی) و کوینوا غنی شدهاند ارائه کند که مزایای غذایی آن را نشان داده و برای مخاطبان گستردهتری جذابیت دارند، نشان دهد.
آژانس طراحی Brandlab: “چالش پیش روی ما یافتن اسمی بود که بتواند معنای مثتبی داشته به استراتژی محصول کمک کند. آنجا بود که Nonnina متولد شد. Nonnina یک اصطلاح محبتآمیز در زبان ایتالیایی و به معنای “مادربزرگ کوچک” است. تصمیم گرفتیم که اسم و توضیح آن را با دستخط چاپ کنیم تا به محصول شخصیت داده و آن را در هنگام خرید متمایز سازیم.”
Brandlab با طراحی جدید به بستهبندی غذایی Todinno گرما و صمیمیتی داد که یادآور آشپزخانه مادربزرگ بوده و آن را با یک بستهبندی جدید با فضای سفید و یک لوگوی جدید و برجسته که سبک سادهای داشت همراه کرد. در عین حال محصول جدید برای مصرفکنندگان، شخصی و جالبتوجه است.
Transcend Coffee <<< پیش/ پس >>> Hershey