بازگشت فن‌آوری برتر GOSS به ایران، پس از 40 سال

آنها چهار روز در نمایشگاه با اهالی چاپ صحبت و راه حل‌ها و محصولات جدید خود را معرفی کردند. پیتر کروان مدیر فروش گاس و پل کالینسون مدیر صادرات گاس در گفت و گو با خبرنگار ماهنامه صنعت بسته‌بندی از حضور در بازار ایران اظهار خوشنودی کردند و راه حل‌های گاس برای بازار ایران را کارامد و عملی می‌دانند. ایشان به ارتقای نقش صنعت چاپ ایران برای پاسخگویی به برندهای بزرگ داخلی و خارجی امیدوار هستند.

نام‌آورترین شرکت آمریکایی سازنده ماشین‌آلات چاپ درجهان GOSS بازاریابی و فروش خود در ایران را آغاز کرد. GOSS که نامی آشنا برای حرفه‌ای‌های چاپ در ایران و جهان می‌باشد با 170 سال سابقه اولین سازنده ماشین‌آلات چاپ رول در جهان است.
این شرکت به دلیل فن‌آوری بالا در ساخت قطعات و کیفیت و قدرت تولید بالای ماشین‌های آن در جهان مشهور است اما ارتباط این شرکت با ایران پس از انقلاب اسلامی به دلیل آمریکایی بودن آن قطع شد و صنعت چاپ ایران برای چهار دهه این برند بزرگ چاپ را به فراموشی سپرد.
تا این که در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی شهر آفتاب بیکباره سر و کله GOSS پیدا شد.
آنها چهار روز در نمایشگاه با اهالی چاپ صحبت و راه حل‌ها و محصولات جدید خود را معرفی کردند. پیتر کروان مدیر فروش گاس و پل کالینسون مدیر صادرات گاس در گفت و گو با خبرنگار ماهنامه صنعت بسته‌بندی از حضور در بازار ایران اظهار خوشنودی کردند و راه حل‌های گاس برای بازار ایران را کارامد و عملی می‌دانند. ایشان به ارتقای نقش صنعت چاپ ایران برای پاسخگویی به برندهای بزرگ داخلی و خارجی امیدوار هستند.
گفتنی است امکان حضور GOSS در ایران به دلیل یک جا به جایی استراتژیک در مالکیت این شرکت صورت گرفته است. مالکیت شرکت گاس از آمریکا به چین منتقل شده و یکی از هفت غول چینی که صنعت و اقتصاد چین و کشورهای طرف قرارداد را در دست دارند GOSS را به تملک خود درآورده است.
با این جابجایی بزرگ اکنون صنعت چاپ ایران در کنار هزاران چاپخانه آمریکایی و اروپایی و آسیایی می‌تواند از فن‌آوری بالای GOSS در چاپ استفاده کند. از ویژگی‌های گاس این است که برای چهار بازار بزرگ چاپ یعنی روزنامه، کتاب، بسته‌بندی و چاپ تجاری راه حل‌های معروف و شناخته شده دارد.

iranpack sanat bastebandi 179 goss01 iranpack sanat bastebandi 179 goss02 iranpack sanat bastebandi 179 goss04

بیشتر بخوانید . . .