iranpack-sanat-bastebandi-157-Isabels-Web-Pages-3200-x-2000-web

Isabel’s پخت و پز را راحت کرده است

Martin Widdiwfield، رییس طراحی Robot Food Isabel’s یک برند شیرینی‌پزی خانگی “بدون…” است ترکیبات خوشمزه آن طبیعتا بدون گلوتن، گندم، نگهدارنده و شکر اضافی هستند. Robot Food یک هویت جدید و متحول‌کننده ایجاد کرد که ثابت می‌کرد غذاهای “بدون…” می‌تواند در زمینه ارزش‌های غذاشناسانه مدعی باشند.

“محصولات سالمی که با عنوان “بدون…” شناخته می‌شوند کم‌جاذبه‌ترین راهروی سوپرمارکت را تشکیل می‌دهند و بسیاری از آنها از تصاویری روی بسته‌های خود استفاده می‌کنند که جذابیت ندارد، با این حال ترکیبات Isabel’s خیلی خوب هستند و اصلا نمی‌توان تشخیص داد که در همان دسته قرار دارند. این برند مستحق استقبال غذاشناس‌های واقعی بود. بنابراین ما یک سبک عکاسی اشتهاآور و ویرایشی را انتخاب کردیم که غذا را به ستاره‌ی نمایش تبدیل می‌کرد.”

طراحی جدید

طراحی جدید

طراحی پیشین

طراحی پیشین

Martin Widdiwfield، رییس طراحی Robot Food Isabel’s یک برند شیرینی‌پزی خانگی “بدون…” است ترکیبات خوشمزه آن طبیعتا بدون گلوتن، گندم، نگهدارنده و شکر اضافی هستند. Robot Food یک هویت جدید و متحول‌کننده ایجاد کرد که ثابت می‌کرد غذاهای “بدون…” می‌تواند در زمینه ارزش‌های غذاشناسانه مدعی باشند.

iranpack-157-Isabels-Web-Pages-3200-x-2000-dairyfree iranpack-157-Isabels-Web-Pages-3200-x-2000-sachets iranpack-157-Isabels-Web-Pages-3200-x-2000-cover
غذاهای عاری از گندم و گلوتن یک سبک زندگی روبه رشد هستند. Isabel’s برندی میخواست که برای دسته بزرگی از مصرف‌کنندگان جذابیت داشته و نشان دهد که محصولات آنها به اندازه کافی برای همه و نه فقط برای کسانی با رژیم‌های غذایی خوشمزه هستند. هویت برند کنونی آنها به نظر بی‌مزه و قدیمی آمده و کاری از پیش نمی‌برد. برداشت‌ها راجع به این گروه هم چاره‌ساز نبوده و به خاطر الهام‌بخش نبودن، بسته‌بندی ضعیف و شباهت به کاغذ دیواری از شهرت خوبی برخوردار نبودند. Robot Food لوگو را نیز مدرن کرده و یک آهنگ دوستانه‌تر ایجاد کرد و عبارت “به طور طبیعی عاری از” را با “پخت‌وپز ساده” تعویض کرد. این کار اشتیاق بیشتری ایجاد کرده و سمت و سوی “سبک زندگی” جدید را تقویت کرد. یک سیستم با کدهای رنگی محصولات مختلف بدون گلوتن، فاقد گندم و فاقد لبنیات آن‌ها را از هم متمایز کرده و خرید همه‌چیز را ساده‌تر ساخت.

iranpack-157-Isabels-Web-Pages-3200-x-2000-group iranpack-157-Isabels-Web-Pages-3200-x-2000-boxes
آژانس طراحی، وبسایت Isabel’s را هم طراحی کرده و ساخت. برند جدید در تغییر برداشت‌ها نسبت به Isabel’s موفق بوده و این ایده را القا کرد که محصولات “بدون..” با کیفیت بالا به اندازه کافی خوشمزه هستند تا همه از آنها لذت ببرند. از زمان ساخت برند جدید، Asda، Dunnes و Ocadp بیشترین میزان فروش این محصولات را داشته‌اند.

 

بیشتر بخوانید . . .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *