ROTOFLEX تنوع عملیات تکمیلی خود را به نمایش گذاشت

ROTOFLEX مجموعه‌ای است که طیف متنوعی از وارسی‌های آنلاین، برش رول به رول (slitting) و برگرداندن رول (rewinding) را در طول مدت برگزاری نمایشگاه Labelexpo Europe ( بیست و پنجم تا بیست و هشتم ماه سپتامبر) در بروکسل بلژیک به نمایش می‌گذارد.
فن‌آوری‌های تجاریROTOFLEX بعنوان شریک راه‌حل‌های جامع مارک اندی (Mark Andy)، با نمایشی زنده در سالن چهار، غرفه شماره چهل و پنج ارائه خواهد شد.
Rotoflex HSI با طراحی افقی که برای اولین بار در اروپا انجام گرفته است، مزایای بسیاری از لحاظ راحتی و آسایش برای اپراتورها دارد. این طراحی برای حجم بالای برش برچسب، وارسی و برگرداندن رول انجام شده است و HSI با یک جدول بازرسی فوق‌العاده بزرگ، ناحیه ویرایش بالا به اندازه سی و هفت اینچ (نهصد و چهل میلیمتر) و یک ماژول برش با قابلیت دسترسی آسان ساخته شده است و یک کنترل سروو انتها به انتها، عرض وب سیصد و سی میلیمتر، وارسی دید، کنترل‌های نهایی و سیستم‌های گزارش‌دهی و سرعت اجرا تا هزار مایل در دقیقه را ارائه خواهد داد.
موتور سروو VSI، که از لحاظ دقت بالا در محیط‌های تولیدی مشهور و شناخته شده است، برترین دستاورد برگرداندن رول و برش رول به رول Rotoflex برای برای بازرسی و تکمیل برچسب‌گذاری سنتی می‌باشد.
ویژگی‌های برجسته‌ای که در نمایشگاه Labelexpo Europe نشان داده شده‌اند شامل: یک طرح ریزی کوچک ( small footprint design ) برای به حداکثر رساندن فضای تولید ارزشمند، ارتفاع کاری کم برای بهره وری اپراتور، بازرسی چشمی با سرعت بالا، عرض وب سیصد و سی میلی‌متر و سهولت دسترسی به مسیر وب، حداکثر کردن تنظیمات و بازده بیش از حد می‌باشد.
نمایش زنده Rotoflex VLI برای پایان‌دهی آفلاین فیلم غیرحمایتی حساس به تنش ( tension-sensitive ) نیز در سالن چهار غرفه شصت و یک، توسط سیستم EyeC ProofRunner ارائه خواهد شد که بازرسی چاپ صد در صد را با سرعتی بالای ششصد متر در دقیقه (دو هزار فوت در دقیقه ) نشان می‌دهد.
کوین گورلی، معاون Rotoflex گفت: “ما منتظر نسخه دیگری از Labelexpo و فرصتی برای نشان دادن سه برش‌دهنده و گرداننده رول (slitter rewinders) با رابط‌های کاربری بصری، قابلیت‌های پیشرفته و سیستم‌های بازرسی کیفیت چاپ هستیم. هر دستگاه قابلیت‌های منحصر به فرد و طراحی جانمایی را برای رفع نیازهای اتمام موردنظر چاپگرها و مبدل‌ها فراهم می‌کند..”

بیشتر بخوانید . . .