چرخ توسعه صنعت چاپ و گرافک در آمل می‌چرخد

اجرای انواع عملیات پوشش‌دهی و تزیینات پس از چاپ با امکانات جدید چاپ اندیشه آمل

Andisheh-Amol-25l

 

Andisheh-Amol-29l

 

Andisheh-Amol-13l

 

Andisheh-Amol-22l
باز هم چاپ اندیشه آمل خبرساز شد. باز هم مهدی رضاییان ماشینی با توانمندی بالا را برگزید تا به مشتریان خود اطمینان دهد اگر در کسب و کار خود روی بسته‌بندی مقوایی و چاپ اندیشه آمل حساب باز کردند اشتباه نبوده و پول‌هایی که به این چاپخانه پرداخت کرده‌اند پیوسته صرف بهبود کیفیت کارهای خودشان شده است.

البته نقطه ایده‌آل سرمایه‌گذاری‌های چاپ اندیشه آمل همان ماشین چاپ راپیدا145 پنج رنگ ک.ب.آ است که پولش رفته ولی خودش هنوز نیامده است. ماشین چند میلیون یورویی که اگر به خانه‌اش یعنی چاپ اندیشه آمل برسد قوی‌ترین مرکز چاپ بسته‌های مقوایی را در کل منطقه رقم خواهد زد. بسیاری از صنایع در آمل و شهرک‌های اطراف همراه با مهدی رضاییان چشم‌انتظار رسیدن این ماشین چاپ خریده شده هستند.

با خبر هستیم که موضوع دستگاه چاپ تحویل نشده چاپ اندیشه آمل فکر بسیاری از سرمایه‌گذاران دیگر در سراسر ایران را نیز به خود مشغول داشته و منتظر تعیین تکلیف این پرونده سنگین هستند تا بدانند سرمایه‌های خود را به دست چه کسی بسپارند.

بهتر است از این چالش مهم بخش بازرگانی چاپ افست کشور بگذریم و به همان توانمندی‌های فعلی چاپ اندیشه آمل بپردازیم که شیرینی آن نقد است و بزودی مشتریان این چاپخانه آن را خواهند چشید.

باید فضای اداری، کارکنان و ماشین‌خانه چاپ اندیشه آمل را از نزدیک دید تا با اطمینان به این واقعیت اعتراف کرد که قلب چاپ اندیشه آمل فقط برای رضایت مشتریانش و بلکه برای توسعه کشور می‌تپد. ایفای نقش مهم در توسعه شهر، استان و کشور وظیفه‌ای است که عمل به آن د نمودار عملکرد این چاپنه با وجود مشکلاتی که بعضی برای آن پیش آوردند به وضوح دیده می‌شود.

کافی است مشتریان چاپ اندیشه آمل به دنبال سطح خاصی از کیفیت یا کمیت سفارشات چاپی باشند و این چاپخانه از آن با خبر شود. در واقع دغغه‌های چاپ اندیشه آمل چیزی جز این نیست. به همین دلیل است که این چاپخانه پیوسته در حال تغییر تجهیزات خود و به روز کردن آن است. البته این روزها مهدی رضاییان دغدغه‌ای غ از ضایت مشتریان نیز دارد که همان احقاق حق پایمال شده‌اش در ماجرای خرید ماشین چاپ پیشرفته ک.ب.آ است. ولی ریشه همین نگرانی نیز در رضایت مشتریان نهفته است. زیرا چاپ اندیشه آمل به مشتریان خود قول داده بود که با بهترین کیفیت ممکن را با پیشرفته‌ترین امکانات برای آنها به ارمغان خواهد آورد. کاری که فعلا در حال انجام است اما نه با بهترین امکانات موجود جهان. اما رویکرد رضایت مشتری و رسیدن او به خواسته‌هایش همچنان در چاپخانه اندشه آمل برقرار می‌باشد.

دستگاه ورنی‌زنی جدید چاپ اندیشه آمل مناسب سفارشات چاپی این چاپخانه است و در ایران نیز بخوبی جواب داده زیرا تاکنون شش دستگاه از این ماشین در ایران نصب و راه‌اندازی شده است. این دستگاه کارهای تا اندازه 70 X 100 سانتی‌متر را ورنی زده و بلندترین تخته (ارتفاع دو برابر) را در رسته کاری خود دارد.

سفر به آینده یعنی روندهای جهانی صنعت را بشناسیم و بر آنها سوار شویم. یکی از برجسته‌ترین روندهای صنعت که از سالها قبل آغاز شده اما هنوز از مهمترین نشانه‌های پیشرو بودن می‌باشد انعطاف‌پذیری در عملکرد است. تجهیزات ورنی‌زنی جدید چاپ اندیشه، انعطاف‌پذیری در این بخش از عملیات چاپ را معنی کرده و خیال مشتریان را از این که در بازار رقابت کم نیاورند آسوده می‌کند. بخش جدید ورنی‌زنی چاپ اندیشه آمل، هم با لاستیک کار می‌کند هم با کلیشه. این یعنی در نوع خود یک نوع ماشین چاپ هم محسوب می‌شود که می‌تواند به وسیله ورنی‌زنی بسیاری از ایده‌های خلاقانه طراحان گرافیک را جامه عمل بپوشاند.

اما انعطاف‌پذیری در عملکرد فقط به این جا ختم نمی‌شود. ورنی “یووی”، “یوآر” و “واتربیس” هر سه در این بخش امکان‌پذیر هستند. در حال حاضر با اجرای ورنی پایه‌آب (Waterbase) به وسیله این دستگاه بر روی بسته‌های مواد غذایی توسط چاپ اندیشه آمل، مشتریان این چاپخانه، درخشش عالی ورنی را همراه با اجرای استانداردهای ملی و جهانی بسته‌بندی مواد غذایی به دست آورده‌اند. بدین ترتیب از این پس تقریبا تمام توانمندی‌های هنری و فنی چاپ در بخش پوشش‌دهی، در ایران، در شهر آمل و در چاپخانه اندیشه آمل در دسترس علاقمندان و صنایع کشور است.

.

بیشتر بخوانید . . .