نان Wonder

در طراحی جدید پالت رنگ سفیدی که مصرف‌کنندگان از Wonder Breadh انتظار دارند، تکرار شده است. حس نرمی در کل بسته جدید، در لوگوی لطیف و شکل ملایمی که برند در آن جای گرفته است،

منبع: The Dieline

طراحی جدید رنگی و بامزه برند نوستالژیک Wonder Bread. ضمن تکرار زمینه رنگی سفیدی که Wonder Bread با آن شناخته می‌شود، این طراحی جدید آژانس طراحی Davis حال و هوای امروزی و برجسته‌ای به بسته داده است و در عین حال حالت مینی‌مال آن را حفظ کرده است.

طراحی پیشین

طراحی پیشین

طراحی جدید

طراحی جدید

“از سال 1921، نان Wonder برای کودک درون همه مشتریان خود جذاب بوده و هنوز خاطرات پررنگی را به ذهن می‌آورد که لذت‌های ساده‌ی زندگی را جشن می‌گیرند. چالش این برند حفظ حالت راحت و بافت نرم و پفکی‌ای بود که مصرف‌کنندگان از Wonder Bread در ذهن دارند. در طراحی جدید پالت رنگ سفیدی که مصرف‌کنندگان از Wonder Breadh انتظار دارند، تکرار شده است. حس نرمی در کل بسته جدید، در لوگوی لطیف و شکل ملایمی که برند در آن جای گرفته است، پراکنده شده است. گرافیک‌های حبابی که در خاطرات مصرف‌کنندگان جای گرفته‌اند، از قسمت‌های کاربردی برای درج اطلاعات به سمبل‌های بامزه‌ی نان ساندویچ نرم تبدیل شده‌اند.

اضافه‌کردن پیام تعاملی “مرا فشار بده” روی بسته هم سرگرم‌کننده است و هم با نکته مدنظر برند یعنی نرم بودن بافت نان مرتبط است. ظاهر کلی تمیز و امروزی Wonder را به شکلی بسیار مشخص بدون تکیه بر سرنخ‌های نوستالژیک و قدیمی به جلو رانده است.”

iranpack-158-Wonder Bread2

iranpack-158-Wonder Bread6

iranpack-158-Wonder Bread5

kentish pip <<<  پیش/ پس  >>>  cooperativa de planes

بیشتر بخوانید . . .