استرچ دورپیچ مداری

دورپیچ استرچ مداری (Orbital stretch wrapper) از Muller در حال حاضر به عنوان یک کیت نیمه خودکار برای ارتقا Yellow Jacket 87M و یا گزینه مستقل نیمه‌خودکار در 87-SA ارائه می‌شود. این پوشش می‌تواند یک پالت استاندارد به طولی بالای هفتاد و هفت و مورب بودن شصت و هشت را در یک ضربه بپوشاند.
کیت و دستگاه مستقل اجازه می‌دهند تا اپراتور با در نظر گرفتن امنیت بارگذاری برای افزایش ایمنی و کارایی بیشتر در لودر بماند. هر کدام از گزینه‌های Yellow Jacket و استرچ دورپیچ مداری، زمان لازم برای بارگذاری دستی را به طرز قابل‌توجهی به حداقل می‌رسانند. به طور معمول، دو کارگر حدود ده دقیقه زمان نیاز دارند تا یک بارگذاری مشابه را به صورت دستی انجام دهند.
Yellow Jacket، می‌تواند یک بارگذاری مشابه را با یک کارگر در یک دقیقه بپوشاند. علاوه بر کاهش کار لازم برای پوشاندن حداقل پنجاه درصدی، این ماشین همچنین نیاز به سایر مواد تسمه‌ای (strapping materials) یا کارتن‌های گران‌قیمت را برای ایمن‌سازی بارگذاری حذف می‌کند. مشتریان Yellow Jacket از هر جایی، صرفه‌جویی سالانه بیست هزار تا پنجاه هزار دلار را صرفا در هزینه‌های کار گزارش داده‌اند. افزایش یکپارچگی محصول، کاهش مصرف مواد و سایر هزینه‌های پنهان، منجر به صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود. پوشش محکم پالت، توانایی بارگذاری در حین انتقال، سقوط یا لغزش در حمل و نقل تقریبا غیرممکن است.

iranpack sanat bastebandi 182 Muller Yellow Jacket 87

بیشتر بخوانید . . .