ردیابی محصولات انگور استرالیایی

از برترین‌های Worldstar 2023 با گزینش رضا نورائی

شرکت: Result Group – ATGA – Perfection Fresh – Vic Ag – GS1 Aust

www.resultgroup.com.au

کشور: استرالیا و نیوزلند

دسته: میوه ها و سبزیجات تازه


پایلوت ردیابی انگور سفره استرالیا (ATGA) یکی از بزرگترین پروژه های قابلیت ردیابی و احراز هویت است که در استرالیا مستقر شده است. بازار انگور میز با ارزش 623 میلیون دلار صادرات و 800 میلیون دلار در کل، بزرگترین محصول صادراتی باغبانی تازه در استرالیا است. گروه Result برای کمک به تولیدکنندگان انگور برای ارتباط با مصرف‌کنندگان و زنجیره‌های تامین و همچنین ایمنی مصرف‌کننده و استانداردهای کیفیت، نرم‌افزار قابلیت ردیابی Product Cloud، برنامه چاپ لیبل NiceLabel و همچنین فناوری‌های اتوماسیون فرآیند و اسکن را معرفی کرد که برای جمع‌آوری نهایی طراحی شده است. -پایان داده های حمل و نقل مفهوم کلی فروش بیشتر انگور سفره استرالیا با اثبات اصالت و منشأ بود.

روند پروژه ردیابی از مزرعه شروع می شود، جایی که پلی کیسه ها، که به بیش از 15 بازار در منطقه آسیا و اقیانوسیه صادر خواهند شد، دارای برچسب های کد QR با قابلیت سریال GS1 Digital Link هستند.

برچسب‌ها همچنین اطلاعات مهم ردیابی را در مورد واحدهای بسته‌های مصرف‌کننده، کیس‌ها و شماره پالت‌ها، و همچنین اطلاعات ردیابی زمان و دما که از طریق پایگاه داده Product Cloud ضبط شده‌اند، به منظور مبارزه با انواع تقلب‌های غذایی ارائه می‌کنند. Active Digital Identity™ یکپارچه شده در برچسب‌های کد QR تضمین می‌کند که هر کدام متمایز و قابل ردیابی هستند. نرم افزار Product Cloud داده های انتها به انتها را در داشبورد مخصوص ایجاد شده ثبت می کند و کل سفر میوه ها را با ثبت دمای متوسط برای اطمینان از تازگی میوه، رطوبت، و همچنین آمار کلی، میانگین صدای امتیاز محصول و نقشه سفر نقشه برداری می کند. . هنگامی که محصولات به دست مصرف کنندگان رسید، آنها می توانند از دوربین تلفن اصلی خود برای اسکن کد QR فعال شده GS1 استفاده کنند، که آنها را به یک میکروسایت می برد تا داستانی در مورد میوه، کشاورز، منطقه/محل بیان کند… مصرف کننده در نظرسنجی شرکت می کند. در مورد تازگی، رضایت عمومی، امنیت میوه، فراخوان محصول، اعتماد مصرف کننده.

 

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .