UPM Raflatac در نمایشگاه PackExpo2016: تناسبی کامل برای بسته‌بندی تزئینی

در زمینه پزشکی UPM Raflatac آماده مواجه شدن با تقاضاهای برچسب‌زنی صنایع می‌باشد. مواد اولیه کاغذ و فیلم با کارایی بالا این شرکت چندین دهه توسط R&D جهانی حمایت شده و به‌گونه‌ای طراحی شده که حتی در کاربردهای دارویی، مراقبت های بهداشتی و آزمایشگاهی که بیشترین تقاضا را دارند از جمله بسته‌بندی دارو، شیشه و لوله‌های آزمایش، کیسه‌های خون، ذخیره‌سازی سرد و برودتی، سترون‌سازی و غیره بدرخشد.

iranpack sanat bastebandi 173 dced

در نمایشگاه Packexpo امسال در شیکاگو، UPM Raflatac رویکردی چند وجهی برای پیدا کردن راه‌های جدید برای تشخیص مارک‌های خود و جلب توجه مصرف‌کننده در زمان فروش نمایان ساخت. بازدیدکنندگان که چگونه راه‌حل‌های شرکت‌های برچسب‌زنی تناسبی کامل برای دنیای بسته‌بندی تزئینی از پایداری و کارایی گرفته تا طراحی و عملکرد هستند دعوت شدند.
بازدیدکنندگان به محض ورود به غرفه، چهار حوزه متمایز می‌دیدند. جایی که آنها را به سمت زنجیره مواد و ارزش بسته‌بندی هدایت می‌کند. اولین ایستگاه پایداری است، جایی که UPM Raflatac برچسب Life tool خلاقانه را به نمایش گذاشت. سپس، آنها را به سمت کارایی هدایت می‌کنند، جایی که آنها افزایش سودمندی مواد نازک‌تر را یاد می‌گیرند و قادر به نمایش کارایی حسابگرها می‌شوند. در این مرحله، بازدیدکنندگان یک شیشه آب‌نبات خالی با یک برچسب فیلم روشن در قسمت جلویی UPM Raflatac در محل برچسب اپلیکاتور دریافت کردند. ایستگاه بعدی طراحی است، جایی که آنها یک برچسب منحصربه‌فرد مورد تقاضای خود را چاپ می‌کنند و آن را به بالای شیشه خود با دست بچسبانند. از همه بهتر آخرین محل توقف عملکرد است، در جایی که مهمان می‌توانند قوطی‌های خود را با آب‌نبات رنگی خوشمزه پر کنند و نکات الصاق برچسب و روش‌های آن را فرا بگیرند.

راه حل‌های فیلم جدید برای تناسب کامل تزیین کالا

به عنوان مکملی برای عملکرد بالای موجود محصولات فیلم روشن و سفید شرکت برای ظروف سخت و مناسب (همانند چسب متناسب با استفاده خاص) UPM Raflatac با هیجان به استقبال گزینه‌های جدید PP و PET برای متالیزه کردن و روکش‌دار کردن محصولات خانواده‌شان می‌روند. با جلوه درخشان و روشن آنها، این مواد روی زمینه برای تصاویر گرافیکی که “پاپ” نام دارد مناسب است (و تجربه نهایی ارائه محصول تزیین شده و جذاب بر روی قفسه‌ها است). این که آنها در بالای صفحه (PP کروم و TC) یا در زیر صفحه (PET و PP متالایز شده با نقره) متالایز شوند، هرکدام از این محصولات پذیرش عالی جوهر داشته و عملکرد آنها مناسب با کاربرد در بسته‌بندی برای محصولات مراقبت شخصی، نوشیدنی و موادغذایی است.

iranpack sanat bastebandi 173 LabelGuru1

همچنان نامرئی

محصولات جدید VANISH™120، UPM Raflatac از یک صفحه به نازکی 2/1 میل از ماده PET ساخته شده که کلیه مزایای مواد VANISH™92 را ارایه می‌دهد.
اما با افزایش سختی برای توزیع بهتر در تجهیزات استاندارد. این صفحات نازک محصولاتی در عین حال قوی زمینه مناسبی برای تصاویر ابتکاری که قبلاْ توسط طراحان خلاق دست‌‌نیافتنی بود را فراهم می‌کند. بعلاوه ثبات ابعادی آنها، پذیرش عالی جوهر و توزیع همزمان خواص به تولیدکنندگان اجازه می‌‌دهد که کارایی دستاوردهای جدید را بپذیرند، از هزینه‌های بسته‌بندی و مواد اولیه بکاهند و فضای ذخیره‌سازی را افزایش دهند.

iranpack sanat bastebandi 173 Vanish-UPM-Raflatac

دستوری برای موفقیت در صنعت بسته‌بندی موادغذایی

مواد اولیه برچسب UPM Raflatac برای اجرا در بخش موادغذایی در انواع گوناگون بسته‌بندی (شامل شیشه، پلاستیک‌های سخت و نرم، فلزات و مواد مبتنی بر فیبر، همانند کاغذ و ورقه‌های فیبر راه‌راه) نام تجاری چشم‌نوازی را ارائه می‌دهد که انگیزه خرید و فروش را ایجاد می‌کند، و اطلاعات مواد مغذی حیاتی ازجمله مواد تشکیل‌دهنده محصول و فروش براساس تاریخ محصول منتقل می‌کند. بعلاوه، این محصولات عملکردی استثنایی در محیط‌های چالشی، از سطوح سرد، مرطوب و چرب گرفته تا شرایط انجماد ایفا می‌کنند.

iranpack sanat bastebandi 173 upm 1

مواجهه با تقاضای صنایع دارویی و بهداشتی

در زمینه پزشکی UPM Raflatac آماده مواجه شدن با تقاضاهای برچسب‌زنی صنایع می‌باشد. مواد اولیه کاغذ و فیلم با کارایی بالا این شرکت چندین دهه توسط R&D جهانی حمایت شده و به‌گونه‌ای طراحی شده که حتی در کاربردهای دارویی، مراقبت های بهداشتی و آزمایشگاهی که بیشترین تقاضا را دارند از جمله بسته‌بندی دارو، شیشه و لوله‌های آزمایش، کیسه‌های خون، ذخیره‌سازی سرد و برودتی، سترون‌سازی و غیره بدرخشد.

برچسب‌های امنیتی برای هر کاربرد

برچسب‌های امنیتی نه تنها اعتبار محصولات را برای مصرف‌کنندگان تایید می‌کند، بلکه آنها همچنین از نام تجاری شرکت و بازده در بازار در کنار بررسی محصولات در طول سفر در زنجیره تامین حمایت می‌کنند. UPM Raflatac مجموعه جامعی برای کاربردهای گوناگون در حفاظت از نام تجاری متنوع و امنیت بازار برچسب، مانند نوشیدنی، لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی، و بسیاری دیگر ارائه می‌دهد. محصولاتی مانند Raflasec Holo می‌توانند برای ضد جعل و تقلبی بودن مناسب شما باشند.

پایداری با طراحی

فیلم‌های تایید شده APR چسب‌های RW85C را نمایان ساختند.چسب زدودنی RW85C برای برچسب‌زنی روی بطری‌های PET ایده‌آل بوده، درجایی که برندهای بین‌المللی اصلی نوشیدنی در حال حرکت به سمت مواد قابل بازیافت به منظور بهبود نام تجاری و پایداری طرح‌های خود می‌باشند. این ترکیب محصول پلی‌پروپیلنی روشن و سفید می‌تواند فرآیندهای بازیافت PET رایج را بدون هرگونه آلوده شده ورقه‌های PET را انجام دهد.

در مرحله نوآوری ما را از دست ندهید!
به عنوان بخشی از حضور UPM Raflatac در نمایشگاه PackExpo شیکاگو، بازدید‌کنندگان بیشتر در مورد آخرین روند تبلیغاتی برای بسته‌بندی مواد غذایی و مراقبت شخصی و همچنین مزایایی برچسب‌های فیلم حساس فشاری روشن و فوق‌العاده نازک مانند VANISH که می‌توانند در کسب و کار خود به‌کار گیرند می‌آموزند. هنگامی که با راه حل‌های دیگر فیلم روشن برچسب مقایسه می‌شوند، برچسب‌های فوق‌العاده نازک VANISH از مواد اولیه کمتر استفاده کرده، و آنها را به یک انتخاب مقرون به‌صرفه‌تر و پایدارتر تبدیل می‌نماید.

Label Life – ساخت انتخاب‌های پایدارتر

به عنوان بخشی از رویکرد جامع پایداری، UPM Raflatac به چرخه عمر برچسب محصول توجه کرده است. Label Life ابزار کاربرپسند این شرکت برای کمک به چاپگرهای برچسب و کاربران نهایی برای درک اثرات چرخه عمر برچسب محصولات مختلف طراحی شده و اطلاعات معتبر از عملکرد زیست‌محیطی برچسب از نظر مصرف انرژی، مصرف آب و انتشار دی‌اکسید‌کربن ارائه می‌دهد. این ابزار LCA در هر مرحله از چرخه Label Life از منابع مواد خام از تا پایان استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید . . .