ثابت نگه داشتن کیسه در طول فرایند پرکنی

Rapak North America، بخشی ازDS Smith Plastics، دستگاه پرکردن مایع کوچک از سری‌های Autokap™ 1700 را راه‌اندازی کرده است که کیسه را در طول فرآیند پرکردن ثابت نگه می‌دارند.
این دستگاه خودکار پرکردن مایع برای bag-in-box (ظروف ذخیره‌سازی و انتقال مایع)، تازگی و پایداری مایعات را در هر دو درجه حرارت پرکردن سرد و گرم پشتیبانی می‌کند.
اسکات زوپ، معاون رئیس عملیات تجهیزات، اعلام کرد: “ما در مورد ارائه این دستگاه جدید که مجهز به ویژگی‌های هر دو پرکننده ما –Autokap سری 1200 , 1400 – با تقاضای سطح بالا هستند بسیار هیجان‌زده هستیم. این دستگاه باعث افزایش خروجی و کارایی خطوط bag-in-box مشتریان ما خواهد شد.”
سرپرکن (fill head) ثابت در دستگاه پرکننده Autokap 1700 که گذری از ماشین‌های سری Autokap 1200به شمار می‌آید، برای bag-in-box امکان بالا و پایین آوردن کیسه را در طول فرآیند پرکردن فراهم می‌کند.
هنگام استفاده ازAutokap 1700، از آنجا که کیسه در موقعیت ثابت است، گیره درب (cap gripper) و نازل (fill nozzle) به خاطر نیاز به پرکردن و جمع‌آوری کیسه، بالا و پایین می‌روند.
دستگاه پرکردن 1700، کیسه را در حین پرکردن و ریختن محصول و کشش سیل سوپاپ کیسه (strain on the bag spout seal) بی‌حرکت نگه می‌دارد. همچنین، در صورت استفاده از یک پمپ تغدیه با اندازه مناسب، می‌تواند سرعت کلی را افزایش دهد.
علاوه بر این، ماشین پرکردن Autokap 1700 برایbag-in-box ، کیسه‌ها را به داخل ماشین سوپاپ پیشرو (spout leading) می‌پذیرد و از یک گرداننده سروو برای سیستم تزریق کیسه استفاده می‌کند.
این سیستم سروو، طی سال‌های متمادی در دستگاه‌های پرکننده Rapak Autokap 1200 استفاده شده است و امکان قرار گرفتن کیسه‌ها در یک موقعیت دقیق را فراهم می‌آورد. این سیستم، در عمل بسیار قابل اعتماد است و زمان بیکاری و نیاز به نگهداری بسیار کمی دارد.

بیشتر بخوانید . . .