شرکت کراون، قوطی‌های منحصر به فردی برای شرکت نستله ارائه می‌دهد

برای سومین سال متوالی، نستله، سازنده نام تجاری قهوه NESCAF® AZERA ، با شرکت اروپایی بسته‌بندی‌های ویژه فلزی CROWN که یک واحد کسب و کار وابسته به هلدینگ CROWN است همکاری می‌کند. CROWN (www.crowncork.com) مجموعه‌ای از یک نوع قوطی ویژه را ارائه داده است و برای این کار از همکاری دانشجویان طراحی گرافیک دانشگاه هنرهای تجسمی (UCA) بریتانیا بهره گرفته است و از آنان خواسته است که روی تم “مثبت بودن” تمرکز کنند تا هر قوطی به صورت منحصر به فرد ارتعاشات و احساسات مثبتی را در رابطه با برند قهوه فوری به مخاطب القاء کند.
در این رابطه نه طرح برنده، برای طیف‌های منحصر به فرد برند قهوه فوری وجود دارد و طرح دهم و یازدهم روی طیف قهوه حرفه‌ای نستله تمرکز دارد و موفقیت در این است که بسته‌های فلزی، حس و دید خوبی در مخاطب ایجاد کنند.
استفاده جسورانه از رنگ قرمز، آبی، سبز، زرد و نارنجی می‌تواند اثر هنری دانه‌های قهوه، آبی آسمان، نقوش انتزاعی و مناظر شهری را به تصویر بکشد و تفسیر دانشجویان را از تجربه قهوه و فرهنگ شهری در سراسر جهان به طور خلاقانه‌ای بیان نماید.
CROWN در سراسر فرآیند تولید، با نستله همکاری نزدیکی دارد. فرآیند چاپ شرکت، کار گرافیکی دانشجویان را تکمیل می‌کند و بسته‌ها بلافاصله در قفسه‌های خرده‌فروشی قابل تشخیص خواهند بود که این امر منجر به ارتباط سریع با طرفداران قهوه می‌شود.
در این راستا، فلز از مواد اولیه برای طراحان است که از آن بعنوان یک بوم ایده‌آل استفاده می‌کنند و آزادانه خلاقیت خود را ابراز می‌نمایند و همچنین از اعتبار قابل‌توجه فلز در زمینه ثبات و پایداری بهره می‌گیرند. از آنجا که فلز کاملا قابل بازیافت است، بدون این که در کیفیت یا عملکردش خدشه‌ای وارد شود، نیاز به مواد افزودنی و نگهدارنده را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. بعلاوه، این بسته‌بندی‌های نفیس و عالی، امکان استفاده و لذت بردن طولانی مدت از قهوه‌ای خوش طعم را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان می‌آورند.

iranpack sanat bastebandi 177 crown 6

iranpack sanat bastebandi 177 crown 5

iranpack sanat bastebandi 177 crown 3

iranpack sanat bastebandi 177 crown 2

iranpack sanat bastebandi 177 crown 1

بیشتر بخوانید . . .