قابلیت‌های جدید دیجیتال برای برچسب‌ها

مشتریانی که نیاز به نقاط رنگی بیشتری دارند، پایان‌دهنده ABG جدید ما امکان تنظیمات ترکیبی با رنگ اضافی فرابنفش و یا مبتنی بر آب، فویل کردن، لمینیت کردن، چاپ پشت (back printing) و جلادادن را ارائه می‌کند

افزایش تقاضا برای اجراهای چاپی صد تا صد هزار فوت، آن را برای این مبدل برچسب جهت بسط بیشتر به چاپ دیجیتال ضروری کرده است.
Label Resources ، چاپگر برچسب دیجیتال جوهر افشان هفت رنگ “Domino N610i” را به عنوان بخشی از توسعه خود در زمینه تسهیلات مدرن خریداری شده اخیر در لانگلی در بریتیش کلمبیا ارائه داده است. Domino N610i جزء کلیدی استراتژی رشد Label Resources است.
جری مارینسلج، رئیس Label Resources می‌گوید: “سرمایه‌گذاری ما برای استفاده از دیجیتال، حدود هفت سال پیش با یک سیستم اجرای کوتاه دسکتاپ Perimera آغاز شد. با درک نیاز به افزایش سرعت تولید و سفارش خودکار پردازش، سیستم نرم‌افزاری Labeltraxx کامل و چاپگر دیجیتال EFI Jetrion 4950 را چهار سال پیش نصب کردیم. افزایش تقاضا برای اندازه‌های صد تا صدهزار فوت موجب افزایش بهره‌وری شد، به طوری که تصمیم‌گیری برای دو برابر شدن سرعت و یا دو و نیم برابر شدن آن آسان بود.”
یکی از عوامل کلیدی در انتخابDomino این بود که فن‌آوری، قابل اعتماد و ثابت شده بود. جوهر افشان دیجیتال Domino N610i ، یک چاپگر برچسب دیجیتالی آماده تولید (production-ready) است که اجازه می‌دهد تا تبدیل‌کننده‌های چاپگر برچسب، کسب و کار خود را رشد دهند و در عین حال برچسب‌های زیبای چاپی و بسیار بادوام را به مشتریان برند خود ارائه دهند.
به گفته مارینسلج: “با رنگ‌آمیزی نود و دو درصدی از رنگ‌های Pantone ، سیستم رنگ متالیک فرآیند و ظرفیت‌های چاپ داده متغیر تمام رنگی بالای دویست و چهل و شش فوت در دقیقه، مطمئن هستیم که مشتریان ما را به خاطر کیفیت استثنایی، خدمات و مقرون به صرفه بودن، بیش از پیش دوست خواهند داشت. برای شناخت مشتریانی که نیاز به نقاط رنگی بیشتری دارند، پایان‌دهنده ABG جدید ما امکان تنظیمات ترکیبی با رنگ اضافی فرابنفش و یا مبتنی بر آب، فویل کردن، لمینیت کردن، چاپ پشت (back printing) و جلادادن را ارائه می‌کند. برای اطمینان از این که اتمام می‌تواند با Domino جدید ما هماهنگ باشد، ABG ما به برگشت به عقب خودکار (automated back scoring) و جداسازی وب و همچنین سریع‌ترین اجرای ایستگاه نیمه دوار (semi-rotary) بالای چهارصد و نود و دو فوت بر دقیقه مجهز است.”
Label Resources علاقمند به رشدی است که در طول سال‌ها در کسب و کار خود مشاهده کرده است و آینده را روشن می‌بیند. مارینسلج نتیجه می‌گیرد: “دیجیتال، تفاوت قابل توجهی با تجارتFlexo سنتی ما داشته و بدون شک یکی از پیشرفت‌های هیجان‌انگیز در آینده صنعت ما است، به ویژه هنگامی که رشدFlexo ما را به نسبت سه به یک گسترش می‌دهد.”

news-label_resources (1)

بیشتر بخوانید . . .