حامل‌های WaveGrip موجود در رنگ‌ها

این قابلیت برای شروع، در چهار طیف رنگی – Noir (مشکی)، Tangerine (نارنجی)، Envy (سبز)، Fury (قرمز) – قابل ارائه است، اما رنگ‌های سفارشی نیز برای هماهنگ‌سازی با یک برند یا طراحی خاصی می‌توانند درنظرگرفته شوند. در راستای تمامی حامل‌های WaveGrip، رنگ‌های WaveGrip جدید کارهای مهندسی را سبک‌تر اما قوی‌تر کرده و نسبت به راه‌حل موجود از پلاستیک کمتری استفاده می‌کنند و در عین حال بحث ایمنی قوطی‌ها را با توجه به استانداردهای دقیق مورد نیاز در بخش خرده‌فروشی مدنظر قرار می‌دهند.

WaveGrip ، آخرین نوآوری‌های برند خود را با آماده‌سازی حامل‌های (carrier) خود در انتخاب رنگ‌های مختلف راه‌اندازی کرده است که به تولیدکنندگان نوشیدنی کمک می‌کند تا تاثیرات بیشتری در قفسه‌های فروش و تمایز نام تجاری خود ایجاد کنند.
شرکت گزارش می‌دهد که WaveGrip کارآمدترین حامل موجود و همچنین از لحاظ محیط زیستی بسیار پایدار است و دارای قابلیت انعطاف‌پذیری برای تمام انواع کسب و کارهای آشامیدنی، از تولید‌کنندگان کوچک صنعتی گرفته تا عملیاتی با حجم بالا است. فن‌آوری اپلیکاتور WaveGrip در همکاری نزدیک با شرکای OEM در سراسر جهان، به راحتی با آخرین تجهیزات بسته‌بندی یکپارچه شده است و WaveGrip Colors در حال حاضر مزایای افزوده‌ای از تاثیر نام تجاری همراه با جدیدترین فن‌آوری چند بسته‌بندی (multi-packing) ارائه می‌دهد.
این قابلیت برای شروع، در چهار طیف رنگی – Noir (مشکی)، Tangerine (نارنجی)، Envy (سبز)، Fury (قرمز) – قابل ارائه است، اما رنگ‌های سفارشی نیز برای هماهنگ‌سازی با یک برند یا طراحی خاصی می‌توانند درنظرگرفته شوند. در راستای تمامی حامل‌های WaveGrip، رنگ‌های WaveGrip جدید کارهای مهندسی را سبک‌تر اما قوی‌تر کرده و نسبت به راه‌حل موجود از پلاستیک کمتری استفاده می‌کنند و در عین حال بحث ایمنی قوطی‌ها را با توجه به استانداردهای دقیق مورد نیاز در بخش خرده‌فروشی مدنظر قرار می‌دهند.
آرون مک لاور، مدیرعامل شرکت می‌گوید: “از مدت‌ها قبل، برای هر تعداد نوشیدنی در راه‌حل بسته‌بندی که طراحی خوبی دارد، رنگ به عنوان یک عنصر تاثیرگذار شناخته می‌شود و اغلب تصویر یک قهرمان را تداعی می‌کند.”
“رنگ می‌تواند راهنمای انتخاب باشد تا مصرف‌کننده‌ای که عجله دارد به محض دیدن، اقدام به خرید محصول کند و بعنوان بخشی از نحوه ارائه محصول، بسته‌بندی بیرونی نقشی حیاتی در کمک به ارائه یک تجربه کاملا رضایت‌بخش از سوی مشتری دارد. توسعه یک کد رنگی پایه‌گذاری شده با WaveGrip Colors، یک امکان افزوده ساده اما شیک از تمایز برند فراهم آورده که نه تنها هماهنگ به نظر می‌رسد بلکه حس کامل بودن برند را القا می‌کند.”

بیشتر بخوانید . . .