نان و تکنولوژی NAN-O-TECHNOLOGY

گفتيم عجب اين روزا سر هر بحثي رو باز مي‌کنيم داخلش يه مقدار نانوتکنولوژي پيدا مي‌شه.
گفتيم الان که مد نانوتکنو اومده خيلي بده‌ که از زمانه عقب بيفتيم. بايد ما هم خودمون رو يک جـــوري بـنـــدازيـم وسـط گــود و چـيــزي از نانوتکنولوژي بنويسيم. از آن جا که به سرچ کردن و اين جور چيزها عادت داريم واژه نانوتکنولوژي را به سرچ‌اِنجين مغز شلوغ خود داديم و منتظر نتيجه شديم.
همان طور که مي‌دونيد سرچ‌انجين مغز آدمي‌ بسيار پيشرفته‌تر از موتورهاي جستجوي اينترنته. چون بر اساس آواي کلمه کار مي‌کنه نه املاي کلمه.

از آن جا که نانوتکنولوژي يک بحث جديد و مدرنه کلمـه نـانوتکنولوژي را به بخش جستجـوي پيشـرفته مغز خود داديم تا نتيجه جست و جوش رو از میون آخرين و تازه‌ترين لايه‌هاي مغز که بحثهاي روز و دنبال مي‌کنه در بياره.
نتيجـه ايـن شـد کـه مغـز بلافاصله نتيجه جست و جو رو در چند صفحه تحويل داد. لينکاي صفحه اول که معمولا معروفترين و مطرح‌ترين لينکا هستن چيزهاي قابل بحثي بودن که براي اظهار نظر کارشناسي در موضوع نانوتکنولوژي بسيار به کارمون اومد. اون چه خواهيد خوند تفسير تعدادي از يافته‌هاي ماست. این جوری شد که ما هم موفق شديم ناخنکي به نانوتکنولوژي بزنیم و مجله خودمونو نانوتکنولوژيکي کنيم.

توجه: از این جا به بعد را دادیم ویراستاری کردن د.

نانوتکنولوژي
نان و تکنولوژي بر سر سفره‌هاي….
www.nanosofreh.com/nanotechnology
ايـن سـايـت بـه ارتـباط دستگاه گوارش با وعده‌ها و اخبار هيجان‌انگيز ملی مي‌پردازد و اين که عنصر شکم با محرکهاي تکنولوژيک در مغز رابطه تنگاتنگي دارد و خالي بودن يکي باعث فـسـاد ديـگـري مـي‌شـود. يـعـنـي مـانـنـد کلمه نانوتکنولوژي که سرهم است آن دو را نيز بايد توام با يکديگر نگهداري کرد.

نانوتکنولوژي
نان به نرخ روزخورها در عرصه تکنولوژي….
www.nanoseminahar.com/nanotechnology
اين سايت به برخي امواج فکري نوين در عرصه تکنولوژي کشور مي‌پردازد. امواج فکري مـورد بحـث، نسلـي جديد در ميان اساتيد و هيئتهاي علمي دانشگاه‌ها هستند که چون ملت به قدر مکفي قدر زحمات آنها را در عرصه علم نـمـي‌دانـند خود به صورت خودجوش جوش مي‌زنند و وقتي خوب کف کرد کف آن را در قالب سـمـيـنـارهـا و هـمايشهاي تخصصي به خورد مشتاقاني مي‌دهند که پول فراوان داده‌اند تا در سمينار شرکت کنند و البته در پايان، مدرک شرکت در آن سمينار سوپر تخصصي را هم دريافت کنند. امواج فکري مذکور در قالب فن‌آوري بومي شده ”همايش‌سازي“ که ارتباط غير قابل انکاري با نانـ و تکنولوژي دارد به منصه ظهور مي‌رسند.

نانوتکنولوژي
معضلات صنعت نان…. – …. تکنولوژي روز آردي….
www.nanoArdi.com/nanotechnology
در اين سايت اطلاعاتي تاريخي و مقايسه‌اي راجع به پيشرفتهاي سطوح مختلف تکنولوژي در کشـور ارائـه مي‌شود. بخشي از اين سايت به زحمات دولــت در جـهــت زورچپـان کـردن تکنولوژي به صنف باهويت نانوايي و مدرن کردن آن تحت عنوان نان ماشینی یا نان صنعتی مي‌پردازد. در بخشي ديگر نيز باز به زحمات دولت در زورچپان کردن يادگار تاريخي اين مرز و بوم يعني پيکان به مردم پرداخته شده است. در اين پروژه بي‌سابقه و
مافوق تصور که با کد RD (قرار بود R&D باشد) شناخته می شود لایه ای نازک از نانوپژو بر روی پیکان قرار می گیرد و….

نانوتکنولوژي
آجر با نرخ دولتي….
www.nanoAjor.com/nanotechnology
اين سايت به روشهاي تبديل نان به آجر مي‌پردازد. در اين سايت دو روش معمول در ايران مورد بررسي قرار گرفته که روش اول عرضه آجر به نام نان به مردم و روش دوم نان ديگران را آجر کردن است. روش دوم از جمله پيچيده‌ترين روشها است که سالها است انحصار آن در دست دولت و شرکتهای اقماری آن مي‌باشد. اين روش به دليل ماده اوليه که همـان نـان مـي‌بـاشـد و تکنـولـوژي پيچيده و انحصاري آن که با نانوتکنولوژي برابري مي‌کند در سرچ‌هاي مربوط به نانوتکنولوژي نيز مي‌آيد.

نانوتکنولوژي
علم بهتر است يا ثروت؟….
www.nantoservat.com/nanotechnology
ايـن سـايـت مـربـوط به يک بازي جذاب کامپيوتري است که از گرافيک جذاب و افه…‌هاي صوتي سوپرسونيک بهره مي‌برد. فضاي بازي از هزارتويي‌ تشکيل شده که بايد از ميان آن راه خود را پيدا کنيد و به آخرش برسيد. وسط راهروها تکه نان‌هايي افتاده که براي رسيدن به آخر بازي حتما بـايد آنها را پيدا کرده و بخوريد تا اصطلاحا نميريد. سوالات تکنولوژيک سطح بالايي هم در اين بازي طرح مي‌شود که هر بار جواب غلط بدهيد کامپيوتر شما را به طاق راهرو مي‌کوبد. اگـر بـرنـده‌ شـويـد اجـازه تحصيل در يکي از کالجهاي غيرانتفاعي خارجي را خواهيد داشت.
قابل توجه مرفهین: نقشه مسير صحيح اين بازي، محل نان‌ها و جواب سوالات در سايت فلان قابل خريد مي‌باشد!

نانوتکنولوژي
نان و تکنولوژي و موتور هزار….
www.nanomotor.com/nanotechnology
ايـن سـايـت بـه تـرويج نهضت رمانتيسيم دانـشـجـويـي مـي‌پـردازد. در اين سايت نان و تـکـنـولـوژي بـه عـنوان گرفتاري اصلي زندگي دانشجويي و موتور هزار به عنوان مشغله ذهني دانشجو آمده است. کاربر اين سايت مي‌تواند به جاي موتور هزار، آرزوي‌هاي خود نظير همسر ايده‌آل، رهبري تشکل دانشجويي، شاگرد اولي و… را تخيل کند. نکته منحصر به فرد اين سايت عدم تبديل و جايگزيني هيچ کدام از سه عنصر عنوان شده به جاي يکديگر است. به اين معني که هر سه عنصر مذکور جزء لايه‌هاي ضخيم زندگي بوده و نمي‌توان هيچ کدام را با کمک نانوتکنولوژي به صورت لايه‌اي نازک درآورده و روي ديگري کشيد و…

نانوتکنولوژي
نونُ (نان رو) بده بخوريم تکنولوژيک پيشکِشت….
www.nanekhali.com/nanotechnology
در اين سايت تاثيرگذاري انواع تکنولوژي اعم از نِئو، نَئنو، نانو، ناتو و… در تکامل و انقراض بشريت مورد بررسي قرار گرفته است. همچنين اين سايت به ترويج مفاهيم کاربردي تکنولوژيکي پيشرفته و فوايد آن براي آسايش و رفع نيازهاي بشر نظير طول عمر مي‌پردازد. تنها دو مقاله در بخش فارسي اين سايت وجود دارد. مقاله اول ”کاربرد تکنولوژي در حذف بوي مواد نفتي از سفره‌هاي غذاخوري ايرانيان“ و مقاله دوم ”اثبات رابطه يک مجهولي رياضي با رياضت“ است که دومي‌ در سايه تکنولوژي‌هاي رفاهي نوين دنيا مجهولش آن طرف مرز به معلوم تبديل مي‌شود.

هـشــدار: کــاربــرانــي کـه بـه سـرچ کلمـه نانوتکنولوژي در سرچ‌انجينهاي خود مي‌پردازند. مواظب ويروس مخصوص نانوتکنولوژي باشند. ايـن ويـروس هـمـراه بـا اطـلاعـات مـربوط به نانوتکنولوژي وارد شده و هِي پيغام مي‌دهد:
ميان نان تو تا نانوتکنو
تفاوت از زمين تا آسمان است

بیشتر بخوانید . . .