اخبار

L’HERBIER

لوگوی محصول به صورت داغی مهر خورده و درون یک طرح نقطه‌دار قرارگرفته است

جــار جـذاب بـر روی قفسـه

جار جدید ترکیبی از یک تصویر لوکس با مزایای سبک و نشکن کاربردی از جنس پلاستیک برای ارائه یک راه حل بسته‌بندی کاربرپسند است که همزمان نشان‌دهنده ماهیت طبیعی محصول است

پنیر خاص

ما وظیفه داشتیم که یک هویت برند و بسته‌بندی هم برای پنیرهای نرم و هم برای پنیرهای سفت و قابل برش ایجاد کنیم.” بسته‌بندی به برخی ویژگی‌های ساختاری نیاز داشت که پنیر را تازه نگه داشته و ارزش افزوده پنیر در قفسه‌های فروشگاه را بالا ببرد.

مـردان قـاهره

سبک این کار تمیز، ساده و برجسته است. الگوی به کار رفته به شکلی زیرکانه روی تمامی دارایی‌های برند، از تگ دایکات گرفته تا طراحی روی برچسب‌های پارچه گنجانده شده است

طرح دانشجویی: Kinder Zahncreme

اگر خمیردندان‌های ما اینچنین بسته‌بندی‌ای داشتند، مسلما ما هم بیشتر از مسواک کردن دندانهای خود لذت می‌بردیم!

مانند خود بوفالو

“Mozzarella di bufala پنیر موزارلای شیر بوفالو است. طعم آن تازه و خوشمزه است و مانند دیگر موزارلاها نیست. Buf™ Creamery برای تولید برند و طراحی بسته‌بندی پنیر شیر بوفالویی که با علف تغذیه می‌شود

طرح Heineken برای لیگ قهرمانی اروپا

آن چه مختصرا از Bulletproof خواسته شد ایجاد طراحی‌ای بود که تجربه تماشای مسابقه را بهبود داده و Heineken را در قلب سنت تماشای UCL قرار دهد. هویت بصری جدید همچنین می‌بایست تم اصلی استراتژی تبلیغاتی Heineken®’s و آگهی تلویزیونی مربوط به آن “Champion the Match” را منعکس می‌کرد که در آن شخصیت اصلی بهترین سناریوی تماشای بازی را برای خود و همراهانش ایجاد می‌کند.

ملاقات با دبیرکل سازمان جهانی بسته‌بندي WPO

آلفرد كيت پیرسون دبیرکل فعلی سازمان جهانی بسته‌بندی و رییس دوره قبل این سازمان که به دعوت برگزارکنندگان جشنواره برترين‌هاي بسته‌بندی به ایران آمده بود با چند تن از فعالان دانش‌افزايي  بسته‌بندی و چاپ...