Heinken تجدید اسپانسری خود از لیگ قهرمانی UEFA 2015 را با بستهبندی و سیستم هویت بصری جدید طراحی شده توسط Bulletproof جشن گرفته است. این پروژه جهانی دو برند نمادین را ترکیب کرده است که بستهبندی اولیه و ثانویه را تلفیق کرده و یک سیستم هویت بصری ایجاد کرده است که تمامی نقاط لمس محصول را در برمیگیرد.
آن چه مختصرا از Bulletproof خواسته شد ایجاد طراحیای بود که تجربه تماشای مسابقه را بهبود داده و Heineken را در قلب سنت تماشای UCL قرار دهد. هویت بصری جدید همچنین میبایست تم اصلی استراتژی تبلیغاتی Heineken®’s و آگهی تلویزیونی مربوط به آن “Champion the Match” را منعکس میکرد که در آن شخصیت اصلی بهترین سناریوی تماشای بازی را برای خود و همراهانش ایجاد میکند.
چالش اصلی، ارتباط دقیق هویتهای برند Heineken® موجود و برند لیگ قهرمانی UEFA بود. مدیر خلاق ارتباطات Bulletproof اظهار داشت: “معمولا در پروژههای طراحی شما با یک هویت برند اصلی سر و کار دارید. با این حال در این مورد لازم بود که ما یک کمپین قدرتمند که دو برند بسیار مشهور را به شیوهای نو و جذاب تلفیق میکنند در بستهبندی و سیستم هویتی بستهبندی بصری پیوند دهیم.
مدیر طراحی شرکت Heineken®،Els Dijkhuizen، میگوید “ما به دنبال یک طرح ساده، تمیز و نمادین بودیم که به ارتباط بین دو برند معروف، Heineken® و UEFA اشاره داشته باشد. سیستمی میخواستیم که پرمعنا و نمادین باشد. تیم Bulletproof یک بستهبندی و طراحی در سطح جهانی برای یک رویداد جهانی تدارک دیده است.