یک پنیر منحصربه فرد به بستهبندی خاص هم نیاز دارد; بستهبندیای که مانند خود محصول طبیعی باشد. اسلیو کاغذی برجسته، طراحی شده توسط Miller Creative، پوشش یک تیوب پلاستیکی پنیر بوده و آن را با یک برچسب سبز سیل میکند که یادآور طعم محصول است. تصویر گیاه قرصکمر جلو و وسط بسته نشانگر مزایای سلامتی استفاده از این محصول است. ” Treeline® یک پنیر منحصربه فرد از گیاه قرصکمر میسازد که 100 درصد گیاهی بوده و فاقد مواد حیوانی است. خط تولید شامل پنیرهای سفت و نرم طعمدار است. ما وظیفه داشتیم که یک هویت برند و بستهبندی هم برای پنیرهای نرم و هم برای پنیرهای سفت و قابل برش ایجاد کنیم.” بستهبندی به برخی ویژگیهای ساختاری نیاز داشت که پنیر را تازه نگه داشته و ارزش افزوده پنیر در قفسههای فروشگاه را بالا ببرد. از آن جا که ساخت پنیر پرهزینه است و در ظروف نسبتا کوچک بستهبندی میشود، چشمگیر بودن بستهبندی برای آنها مهم بود. نتیجه نهایی محصولی است که هم داخل و هم خارج آن جذاب است. پنیر Treeline Treenut در فروشگاههای سراسر دنیا فروخته میشود.
سخن سردبیر
ویدئوها و پادکستهای منتخب
سخنرانی: جایگاهسازی در بازار بستهبندی (جایگاه چاپِ بستهبندی در بازارهای هدف)/ رضا نورائی
سخنرانی: جایگاهسازی در بازار بستهبندی (چاپ بستهبندی و صادرات)/ رضا نورائی
پادکست سخنرانی: مروری بر نقش ماشین آلات در صنایع غذایی
پادکست آموزشی: نانو تکنولوژی در بستهبندی/ رضا نورائی
پادکست آموزشی: پرسشهایی که بستهبندی باید پاسخ دهد/ رضا نورائی
پادکست آموزشی: نبرد روی قفسه فروشگاه/ رضا نورائی
پادکست آموزشی: شش روش افزایش ماندگاری محصول/ پیشگفتار/ رضا نورائی
پادکست آموزشی: شش روش افزایش ماندگاری محصول/ رضا نورائی
پادکست آموزشی: تاثیر ماندگاری محصول/ رضا نورائی
پادکست آموزشی: اصلاح محیط و پرتودهی/ رضا نورائی
پادکست آموزشی: کاهش آب و تغییرات شیمیایی/ رضا نورائی
پادکست آموزشی: کاهش دما و فرایند حرارتی/ رضا نورائی
ویدیو: دو دقیقه درباره طراحی بستهبندی/ رضا نورائی
ویدیو: دو دقیقه درباره بستهبندی به عنوان شاخص رفاه/ رضا نورائی
ویدیو: دو دقیقه درباره مواد بستهبندی/ رضا نورائی
ویدیو: دو دقیقه درباره ماشینآلات بستهبندی/ رضا نورائی
ویدیو: دو دقیقه درباره چاپ بستهبندی/ رضا نورائی
ویدیو: دو دقیقه درباره کارتن/ رضا نورائی
ویدیو: دو دقیقه درباره دو کارکرد مهم بستهبندی/ رضا نورائی