استقبال بزرگترین هلدینگ چاپ چین از تولیدات Wisprint

گروه اعزامی Hangzhou Daily Press Group Shengyuan Printing به نمایشگاه دروپا 2024 یک برنامه ویژه برای بازدید از غرفه Goss Graphic Printing System چین داشتند. این فرصتی بود برای به دست آوردن بینش در مورد آخرین تحولات محصول در دیجیتالی شدن، اتوماسیون و پایداری به وسیله گاس چین.

در طول این بازدید، نمایندگان Shengyuan Printing از بهینه‌سازی منابع و بهبود کارایی عملیاتی که توسط گاس چین از طریق فناوری هوشمند هوش مصنوعی به دست آمده، شوکه شدند. این نه تنها نشاط جدیدی را به فناوری چاپ غیردیجیتال تزریق می‌کند، بلکه پایه‌ای محکم برای توسعه بلندمدت آن به وجود می‌آورد. استفاده از فناوری هوش مصنوعی، فرصت‌های نامحدودی را برای صنعت چاپ آینده، که پر از انتظار است، خبر می‌دهد.

رهبر پروژه Goss چین با اشتیاق آخرین نوآوری‌های این شرکت را به Shengyuan Printing و گروهش معرفی کرد. دو طرف در طول این نشست، تبادل نظر عمیقی در مورد نتایج عملیاتی پروژه کارخانه چاپ Shengyuan داشتند که به طور مشترک با یکدیگر همکاری خواهند کرد. در سال 2023 نمایندگان Shengyuan Printing از دستاوردهای Goss چین در نوآوری دیجیتال ستایش کردند و اظهار داشتند که عمیقاً الهام گرفته‌اند.

هیئت چاپ Shengyuan همچنین بیان کرد که آنها همچنان به روند توسعه  Gossچین در زمینه فناوری پیشرفته توجه و به توسعه آینده آن کمک خواهند کرد.

شرکت Hangzhou Daily Press Group Shengyuan Printing در هانگژو مستقر است و صاحب یکی از پرتیراژترین روزنامه‌های جهان می‌باشد. این شرکت بزرگ ده سال پیش همراه با ده شرکت چینی دیگر هولدینگ Huazhi را خریدند.


⇓ اخبار مرتبط ⇓

استقبال از محصولات گاس چین در دروپا ۲۰۲۴


DT Int’l Group
نماینده انحصاری ویزپرینت در ایران
مشاور فروش ایران
رضا نورائی
۰۹۳۵۹۹۰۱۰۱۹

معرفی دستگاه‌های گاس چین (Wisprint) در آپارات و اینستاگرام

بیشتر بخوانید . . .