طراحی

ظرفی که در ایجاد برند کمک می‌کند

SuperLight™ 500 گرمی با چاپ افست در شش‌رنگ تزئین‌شده‌است، و و دارای آثار هنری مختلف برای هر یک از 25-طعم در این محدوده است، که شامل وانیل، نارگیل و توت‌فرنگی و همچنین انواع دیگر مانند تمشک بدون لاکتوز و کربوهیدرات پایین است.

سرپوش‌های مناسب برای یک بسته‌بندی طلایی

این سرپوش‌های خاص ایجاد‌شده‌اند تا به‌طور‌موثر با فرمت‌های مختلف بسته‌بندی در این حیطه ادغام‌شود، و در عین‌حال تصویر عالی لوکسی را تقویت‌سازد. آنها دارای یک روکش جلاداده‌شده و متالیک هستند که بسته‌ها را با طراحی بافتی طلایی تکمیل می‌کنند.

اسلیو قهوه، با قابلیت استفاده مجدد

در حالی کهGupta-Fonner اذعان می‌کند که تطبیق‌پذیری گسترده لیوان‌هایی با قابلیت استفاده مجدد قهوه ایده‌آل است، دیده می‌شود که بسیاری از مصرف‌کنندگان یک فنجان را با تردید حمل می‌کنند. Freedom Sleeve دارای توانایی واقعی برای ایجاد تغییر سیستماتیک با تغییر رفتار مصرف‌کننده است و این امکان را فراهم می‌کند تا مصرف‌کنندگان بدون ناراحتی احساس کنند که آنها بخشی از راه‌حل هستند.

درب بطری ورزشی در سطح جدید دربردارنده راحتی و ایمنی

درب‌بطری ورزشی Secure Flip جدید با ویژگی اصلی بازشونده با یک دست از طریق ضربه با انگشت شست به صورت ارگونومیک طراحی‌شده‌است. درب‌بطری به‌صورت کامل باز‌می‌شود و در 180 درجه ثابت‌می‌ماند، و دسترسی آسان و راحت مصرف‌کننده به نوشیدن از درب فواره‌ای را فراهم‌می‌آورد. صدای کلیک قابل‌شنیدن تایید‌می‌کند که درب‌بطری کاملاً باز یا بسته‌شده‌است.

Dieline Award 2017-2

به گفته اندریو گیبس، بنیان‌گذار Dieline: ” طراحی بسته‌بندی، صرفا یکی از المان‌های جانبی ایجاد یک محصول نیست بلکه در شکل‌دادن به شیوه مشاهده مصرف‌کنندگان، تعامل با محصول، انتخاب برای خرید ، تصمیم‌گیری برای قرارگیری محصول در قفسه‌ها یا سبد خرید مجازی نقش مهمی ایفا می‌کند. طراحی بسته‌بندی خلاقانه می‌تواند محصولات موردنظر را به اقلام ضروری برای خرید، بسته‌هایی که ارزشمندی را یادآوری می‌کنند و یا راه‌حل‌های سریع برای حل کامل مسائل تبدیل کند. برندگان امسال جایزه Dieline، این مساله را تایید کردند و بر تاثیر طراحی بسته‌بندی قابل‌توجه بر زندگی روزمره ما تاکید داشتند.”

کلینکس و بسته‌بندی سفری جدید (on-the-go)

روستی زاسپل، مدیر ارشد دستمال صورت برندKleenex می‌گوید: “مصرف‌کنندگان با صدای بلند و واضح اعلام کرده‌اند که همیشه در حال حرکت هستند، اما بهداشت همچنان یک دلمشغولی مهم است، به ویژه هنگامی که دور از خانه هستند.”

دید و اجرای بسته‌بندی، برندگان برتر را تعیین می‌کند

Locked4Kids ، یک شرکت‌کننده در رده دارویی است که بهترین جایزه سال جاری را به دست آورد. بر طبق نظر IoPP، بهترین جایزه ” با افتخار به بسته‌بندی تعلق می‌گیرد که فراتر از همه معیارهای داوری است و به اتفاق آراء در رابطه با همه معیارها برجسته می‌باشد.” بسته‌بندی Locked4Kids برنده جایزه، دارای ویژگی‌های مقاوم در برابر کودک (CR)، بزرگسال پسند (SF) و انعطاف‌پذیری است.