کلینکس و بسته‌بندی سفری جدید (on-the-go)

روستی زاسپل، مدیر ارشد دستمال صورت برندKleenex می‌گوید: “مصرف‌کنندگان با صدای بلند و واضح اعلام کرده‌اند که همیشه در حال حرکت هستند، اما بهداشت همچنان یک دلمشغولی مهم است، به ویژه هنگامی که دور از خانه هستند.”

iranpack sanat bastebandi 179 kimberly_clark_kleenexiranpack sanat bastebandi 179 imagerequest

بسته‌بندی جدید سی قیراطی دستمال‌های Kleenex Ultra Soft دارای یک درب است که از بالا قابل تلنگر زدن است (flip-toplid) و حفاظت بیشتری از محصول به عمل می‌آورد و یک بند محکم دستی (handy snap strap) دارد.
Kleenex دارای سابقه درخشانی در افزودن ارزش به محصولی نسبتا سودآور – دستمال صورت (facial tissue) – از طریق بسته‌بندی است.
جدیدترین محصول این شرکت، بسته دستمال‌های بسیار نرم Kleenex مناسب هر جایی(the Kleenex Ultra Soft Go-Anywhere Pack) است که برای استفاده سفری در هنگام حرکت با ایجاد محصولات بیشتر، حفاظت بهتر دستمال، توزیع آسان‌تر و بند محکمی که بسته را در دست نگه می‌دارد، راحتی را به بسته‌های باریک پوشیده شده از فیلم (film-wrapped) می‌افزاید.
روستی زاسپل، مدیر ارشد دستمال صورت برندKleenex می‌گوید: “مصرف‌کنندگان با صدای بلند و واضح اعلام کرده‌اند که همیشه در حال حرکت هستند، اما بهداشت همچنان یک دلمشغولی مهم است، به ویژه هنگامی که دور از خانه هستند.”
تقریبا دو برابر اندازه فرمت سنتی سفری – صد و پنجاه و شش میلی‌متر ارتفاع در صد و بیست و پنج میلی‌متر طول در سی و هشت میلی‌متر عرض – بسته مناسب هر جا ( Go-Anywhere)، سی دستمال را نگهداری می‌کند و از یک پوشش فیلم نیمه شفاف مقاوم در برابر آب ساخته شده است.
این فیلم، ساختاری از لمینیت پلی‌اتیلنی کم تراکم پلی‌پروپیلن‌گرا است و در چهار الگوی متفاوت چاپ شده است که از طرح‌های محبوب موجود روی کارتن‌های Kleenex Ultra Soft انتخاب شده‌اند.
برای توزیع آسان‌تر محصول و محافظت دستمال‌ها از عوامل مختلف، بسته شامل یک درب ترموفورم محکم است که با تلنگری قابل باز شدن از بالا است و از پلی‌پروپیلن نیمه روشن ساخته شده است که در مرکز بسته جای دارد.
یک بند محکم نیز در بالای بسته، از نوار پلی‌پروپیلن بافته شده است. زاسپل توضیح می‌دهد که هم درب قابل سیل و هم بند با استفاده از پردازش‌های نیمه خودکار اعمال می‌شوند.
زاسپل می‌گوید که قابلیت استفاده از بند محکم باعث می‌شود که بسته‌ها بیشتر قابل جابجایی شوند و دسترس‌پذیری و راحتی افزایش پیدا کند.
به گفته او: “از زمان عرضه در ماه مه 2017، مصرف‌کنندگان چگونگی فرمت جدید را به اشتراک گذاشتند که اجازه می‌دهد Kleenex به راحتی در کنسول مرکز خودرو آنها در دسترس قرار بگیرد و به عقب صندلی، در کوله پشتی کودک، در یک کیف زنانه، در یک کالسکه، در یک میله حوله حمام و در میان مکان‌های دیگر آویزان شود.”
بسته‌بندی ثانویه، یک کارتن با پانل پشتی کامل است و بیشتر برش‌های جلو را برای نمایش محصول به کار می‌برد.
زاسپل توضیح می‌دهد: “بر اساس تست مصرف‌کننده، طراحی بسته‌بندی ثانویه برای ارتباط با کیفیت برتر داخل محصول و ایستادن برای نمایش ظریف‌تر در قفسه فروشگاه انتخاب شد.”
بسته Go-Anywhere مربوط به Kleenex Ultra Soft در خرده‌فروشان سراسر کشور از جمله Walmart، Target، ShopRite، Meijer و Ahold و همچنین به صورت آنلاین در Amazon.com و Jet.com در دسترس است.
قیمت خرده‌فروشی پیشنهادی، 1.59 دلار برای یک بسته واحد و 4.99 دلار برای بسته‌بندی چهارتایی است.

iranpack sanat bastebandi 179_kft_goanywhere_4ct_tray_2_2iranpack sanat bastebandi 179 6000196961845iranpack sanat bastebandi 179 Kleenex-Go-Anywhere-Pack-Closeup-2

بیشتر بخوانید . . .