برگزاری نمایشگاه اینترپک به ۲۰۲۳ افتاد

شرکت نمایشگاهی دوسلدورف در اطلاعیه‌ای اعلام کرد به دلیل شدت گرفتن شیوع کرونا امکان برگزاری نمایشگاه اینترپک در زمان جایگزین آن هم وجود ندارد.

این برگزارکننده بزرگ نمایشگاه‌های آلمانی زمان برگزاری نمایشگاه اینترپک را در سال ۲۰۲۳ اعلام کرد و بدین ترتیب بصورت قطعی از جایگزینی اینترپک ۲۰۲۰ صرف نظر کرد.

گفتنی است اینترپک ۲۰۲۰ که باید در اردیبهشت امسال برگزار می‌شد به دلیل کرونا و با این امید که مشکل آن تا زمستان امسال رفع خواهد شد به اسفند سال جاری موکول شد. ولی با بدتر شدن اوضاع و عدم استقبال شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان بطور کلی از برنامه خارج و به نوبت بعدی آن یعنی سال ۲۰۲۳ منتقل شد.

نمایشگاه اینترپک بزرگترین رویداد صنعت بسته‌بندی در جهان است و برگزار نشدن آن تاثیر جدی در کسب و کار جهانی این صنعت بخصوص در اروپا خواهد گذاشت. این مسئله در حالی رخ می‌دهد که صنعت بسته‌بندی در سایه شیوع کرونا به دستاوردهای جدیدی در عرصه بسته‌های بهداشتی رسیده و این نمایشگاه می‌توانست در انتقال فناوری‌های بروزرسانی‌شده نقش بسزایی داشته باشد.

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .