در طراحی بسته، گاهی شما تنها با استفاده از لیبل میتوانید به هدف خود نزدیک شوید، اما چاپ مستقیم روی بسته چطور؟! چگونه بستهای را با هدف بهترین اثرگذاری بر مصرفکننده طراحی میکنید؟ متخصصین طراحی بسته در نشست “آیندهی لیبلگذاری و ظهور چاپ مستقیم روی بسته” در نمایشگاه EastPack 2016 (16-14 ژوئن، نیویورک) به بحث در این باره پرداختهاند. در این مراسم به موارد زیر پرداخته شده است:
• چگونه گرایشهای مصرف بر برندینگ و بازاریابی امروزه اثر میگذارد؟
• آپشِنهای جدید تزئین، چگونه ابزارها و امکانات قابل استفاده برای طراح بسته را ارتقا دادهاند؟
• پیشرفت لیبلگذاری حساس به فشار طی سالهای اخیر چگونه بوده و چه روندی دارد؟
• رشد بستههای انعطافپذیر چه تاثیری بر طراحی گرافیکی دارد؟
• پایداری چه تاثیری بر تصمیمات طراحی دارد؟
در این نشست، تیموتی بولک، مدیر نوآوری بازاریابی گروه مواد شرکت Avery Dennison و جیم وارنِر (لیدر استراتژیک و خلاقیت شرکت JW3D LLC) شرکت داشتهاند. تیموتی بولک نسبت به لیبلگذاری کمی خوشبینتر است، در حالی که جیم وارنِر این گونه گفته است:”در خصوص تزئین بستهبندی، این گونه نیست که لیبل شرینک یا لیبلهای حساس به فشار، بد و در حال منسوخ شدن باشد. بلکه فقط میتوان گفت تحت شرایط خاصی برای سایر انواع (از جمله چاپ مستقیم روی بسته)، فضای کار وجود دارد”. نشست مذکور به عنوان بخشی از کنفرانس بستهبندی مواد خوراکی و نوشیدنی در نمایشگاه EastPack 2016 برگزار شده است.
برچسبزنی، یا چاپ مستقیم روی بسته؟
در طراحی بسته، گاهی شما تنها با استفاده از لیبل میتوانید به هدف خود نزدیک شوید، اما چاپ مستقیم روی بسته چطور؟! چگونه بستهای را با هدف بهترین اثرگذاری بر مصرفکننده طراحی میکنید؟ متخصصین طراحی بسته در نشست “آیندهی لیبلگذاری و ظهور چاپ مستقیم روی بسته” در نمایشگاه EastPack 2016 (16-14 ژوئن، نیویورک) به بحث در این باره پرداختهاند. در این مراسم به موارد زیر پرداخته شده است: