افزایش بهره‌وری در تولید کره خوراکی با ماشین جدید

iranpack sanat bastebandi 185 MULTIPACK-2000

Agral، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کره در اروپا، دستگاه بسته‌بندی Multipack 2000 شرکت IMA Benhil را راه‌اندازی کرده است.
Multipack 2000 یک ماشین بسته‌بندی کاملا اتوماتیک برای کره‌ای است که کمتر سنتی بوده و برای اولین بار در Interpack در ماه مه ارائه شد.
از ویژگی‌های کلیدی این دستگاه، ابعاد بسیار جمع و جور و استحکام عالی است و به عنوان یک دستگاه سطح ورودی (entry-level machine) برای مشتریان جدید و یا برای مشتریانی نظیرAgral که جهت افزایش کارایی تصمیم دارند ماشین‌های قدیمی خود را جایگزین کنند، طراحی شده است.

iranpack sanat bastebandi 185 Jean-Marie-Cabay
طیف گسترده‌ای از دوز (A broad dosing range) و زمان تغییر بسیار کوتاه منجر به انعطاف‌پذیری خاص دستگاه می‌شود.
تنوع پرکردن بین صد تا پانصد گرم و همچنین طیف وسیعی از تولیداتی که می‌توانند در زمان کوتاهی نصب و تنظیم شوند، از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است.
Multipack 2000 تا صد بسته در دقیقه را با دقت پرشدن s = 0.5 گرم برای Qn <250 گرم تولید می‌کند.
سدریک مازت، مدیر فروش منطقه در IMA Benhilگفت:” Multipack 2000 به عنوان دستگاه بسته‌بندی بسیار جمع و جور و انعطاف‌پذیر، برای مشتریانی ایده‌آل است که می خواهند بهره‌وری خود را افزایش دهند. این عامل، دقیقا عامل تعیین‌کننده برای Agral بود.”

iranpack sanat bastebandi Multipack 2000 2iranpack sanat bastebandi 185 Multipack 2000 2
تولیدکننده کره بلژیکی، صرفا ماشین‌آلات تاریخی خود را بازسازی کرده است تا میزان بهره‌وری و رشد تقاضا را افزایش دهد.
ژان روسچاپ، مدیر سایت Agral گفت: “ما خطوط تولید بسیار زیادی داریم که بعضی از آنها به پایان عمر خود رسیده‌اند. با Multipack 2000 می‌توانیم نه تنها خروجی را با تاثیری فوری افزایش دهیم بلکه می‌توانیم چندین ماشین را نیز جایگزین کنیم.”

بیشتر بخوانید . . .