آینده قالب‌های برش و مهرزنی فویل دراندازه‌های کوچک تا متوسط

شرکت Brandtjen & Kluge (Kluge) امروز دستگاه فویل کوبی و دایکات (Foil Stamping and Diecutting Press) جدید Kluge ApexFoil™ را معرفی کرد. ApexFoil نوآوری‌های وسیعی در گستره کاربرد، آماده‌سازی و کارایی ارائه می‌دهد و محبوب‌ترین و پرفروش ترین و حتی بهترین دستگاه فویل کوبی و دایکات جهان در اندازه کوچک و متوسط است. دستگاه جدید ApexFoil به تازگی به عنوان بخشی از برنامه‌های فنی در کنفرانس تخصصی اودیسه FSEA / IADD مطرح شد و توسط شرکت‌کنندگان به طور کامل موردبررسی قرار گرفت. برنامه فنی بر روی پردازش کاربردها و زیرساخت‌های دشوار و کاهش زمان آماده‌سازی این برنامه‌ها متمرکز بود.
مایکل اومان، مدیر عامل شرکت Kluge گفت:” ما به دنبال توسعه ApexFoil در پاسخ به بازخورد مشتری و درکی روشن از نیازهای کسب و کار خود بودیم.” او در ادامه خاطرنشان کرد:” این محصول نوآورانه جدید با قابلیت تکنولوژی چاپ دیجیتال، در یک محیط کاری که دائما در حال تغییر است منجر به کارایی بهتر و خروجی بیشتر می‌شود.”
ویژگیهای کلیدی دستگاه فویل کوبی به آسانی قابل شناسایی هستند: زمان، دما و تناژ. اگرچه شناسایی این ویژگیها ساده است، اما اندازه‌گیری و کنترل آنها دشوار می‌باشد. حالا اپراتورها می‌توانند از سیستم کنترل Compass ™ ApexFoil که شامل ویژگی‌های ثبت شده برای کنترل زمان ” 3-T “، دما و تناژ است، استفاده کنند. قطب‌نمای موجود اجازه می‌دهد که اپراتورها وضعیت آماده‌سازی هر کار را تا حد زیادی کاهش دهند و یا حتی در بعضی موارد نادیده بگیرند.
سایر ویژگیهای این دستگاه عبارتند از:
• طراحی یک دستگاه جدید با نمای کشویی متصل به محافظ ایمنی، یک رابط PLC صفحه نمایش لمسی، بسته روشنایی LED چند نقطه‌ای و Delrin® با سطح کارایی بالا
• بهبود عملکرد فویل ازطریق یک سیستم فویل برنامه‌ریزی شده که می‌تواند قدرت تحملی معادل +/-.016 در فواصل فویل داشته باشد و همچنین گام‌هایی قابل برنامه‌ریزی و قابلیت تکرار را فراهم کند.
• 7/24 کنترل گرمایش دوگانه قابل برنامه‌ریزی از طریق کنترل تایمر قبل از گرمایش و آماده‌سازی سطوح قبل از شروع تغییر.
• یک سیستم تنظیم آماده‌سازی، توقف و فویل که زمان تنظیم را کاهش و کارایی تنظیم را افزایش می‌دهد.
• مجموعه ای از تنظیمات ثبت به صورت سریع و دقیق با حداقل ابزار و همچنین ورق نصب فوق‌العاده سبک وزن به طوری که تلاش اپراتور را به حداقل می‌رساند و می‌تواند در مدت تغییر کار، بیش از پنج دقیقه در زمان تنظیم صرفه‌جویی کند. انتشار تجاری و اولین نمایشگاه رسمی ApexFoil در هفدهم سپتامبر در شیکاگو برگزار خواهد شد. تست‌های کاربردی و ارائه‌ها در مرکز تولید و ساخت و ساز شرکت Kluge ادامه دارد.

 

iranpack sanat bastebandi 177 ApexFoil-photo-OL-052517


رضا اسعدی

بیشتر بخوانید . . .