برگزیدگان مسابقه جهانی بسته‌بندی سال 2021 – گروه پزشکی و دارویی

برگزیدگان مسابقه جهانی بسته‌بندی سال 2021 – گروه پزشکی و دارویی

لینک صفحه اینستاگرام


آلمان* یک راه حل ویژه برای بخش پزشکی برای پاسخگویی به نیاز برنامه‌های حساس (به عنوان مثال: داروهای انکولوژی، آزمایش کوید19).
استفاده از این بسته باعث می‌شود در کلینیک‌ها یک بسته‌بندی برای 2-8 درجه سانتیگراد و 15-25 درجه سانتیگراد، قابلیت استفاده مجدد و یک پوشش قابل جابجایی برای تمیز کردن ساده و موثر، کارایی بیشتری وجود داشته باشد.
داروهای حساس به دما در محدوده دمایی درخواستی بیماران قرار می‌گیرند. این امر با استفاده از فناوری PCM خنک‌کننده‌ها، که محدوده ذوب دقیقاً با دامنه دمای مورد نیاز زمستان/تابستان مطابقت دارد. پس از 200 بار آزمایش، هیچ مشکلی مشاهده نشد. کلیه اجزای Onco-System براحتی تمیز می‌شوند و در صورت نیاز به صورت جداگانه مرتب می‌شوند.


ایالات متحده* روش متفاوتی برای یک ارائه در شرایط اسپتیک در یک حباب استریل. این اجازه می‌دهد ایمپلنت یا هر نوع پروتز استریل بدون هیچ تماسی برای جراحی استفاده شود. در لبه‌های داخل و خارج بلیستر، تکیه‌گاه‌هایی برای گرفتن ایمن با دستکش‌های پزشکی وجود دارد.
طراحی بسته مدولار است زیرا به مشتری اجازه می‌دهد اندازه پانل انتهایی یکسان را داشته باشد و طول محصول متنوعی را شامل شود و اجازه می‌دهد در آینده نیز براحتی محصولاتی را در این به سیستم استریل قرار داد.


ژاپن* این یک بسته‌بندی بلیستر است که بسته به نحوه برخورد نور، حروف در آن ظاهر می‌شوند.
این ماده عمدتا برای بسته‌بندی محصولات دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به گونه‌ای ساخته شده است که می‌توان آن را از محصولات تقلبی تشخیص داد.
از آن جا که این بسته بلیستر با استفاده از روش چاپ متداول تولید می‌شود، نیازی به خرید یا بازسازی ماشین‌های مخصوص ندارد و می‌توان آن را با هزینه بسیار کمی تولید کرد. علاوه بر این، کپی کردن این بسته سخت است.


ژاپن* بسته‌های نوع قطره‌چکان و نوع افشانه معمولاً در گروه پاک‌کننده چسب استفاده می‌شود. علاوه بر این، برای بهبود کیفیت زندگی بیمار، 3M ژاپن راه حل ابتکاری با فناوری “Blow molded de-lamination bottle” را منتشر کرد. مزایای جزئیات با توضیحات اضافه شرح داده شده است. این بسته نظرات مثبت از کاربران و پزشکان از زمان راه‌اندازی بهمراه داشته است.

ویژگی‌های خاص بسته عبارتند از: مواد را از همه زوایا پخش می‌کند. از بیمارانی که دامنه حرکت کمی دارند پشتیبانی می‌کند. بدون گاز و مناسب فضاهای بیمارستانی است. از مکانیزم ماشه‌ای استفاده می‌کند که برای بیماران سالخورده و ناتوان آسانتر است. باقیمانده مواد از بطری نیمه شفاف قابل دیدن است. دفع ان نسبت به قوطی های فلزی اسپری آسانتر است.


انگلیس* شعار “آسان برای باز کردن” در این دربندی یک نوآوری بزرگ در گروه پمادهای مسکن است، این بسته در اروپا در Q12020 راه‌اندازی شد.
هدف کلیدی این سیستم دربندی کمک به مصرف‌کنندگانی است که از درد مفصل رنج می‌برند، بسیاری از آنها هنگام استفاده از درپوش‌های پیچی معمول راحت نیستند. نیاز به دیگران همراه با درد مفصل می‌تواند اثرات منفی جسمی و عاطفی همزمان داشته باشد. این بسته می‌خواهد هنگام باز کردن یک تجربه خوب هم ایجاد کند. برای انجام این کار بسته باید چندمنظوره و قابل درک مستقیم باشد و به افراد اجازه می‌دهد از بسته‌ای که برای آنها راحتتر است استفاده کنند.


سوئیس* اولین بسته‌بندی ایمن کودک با قابلیت حمل آسان برای افراد مسن/معلول، تلاش جسمی کمتر و این که نام محصول با حروف بزرگ (از اختلاط حروف جلوگیری می‌کند)‌، تاریخ انقضا‌، مقدار مصرف‌، درج کد QR‌ و خط بریل بر روی بسته. نکته بهداشتی: محصول به داخل می‌افتد. صرفه‌جویی در فضا قابلیت استفاده ازقرص‌ها یا حتی باتری‌های دکمه‌ای صرفه‌جویی در مصرف مواد تا 25٪ و یک ماده بسته‌بندی Monomaterial برای بازیافت راحت‌تر دسترسی آسان به داروها برای نسل قدیمی در حالی که برای کودک قابل دسترس نیست. همه اینها صنعت دارویی را قادر می‌سازد فرآیندهای موجود‌، ثبات محصول، ثبت و اعتبارسنجی فرآیندها را حفظ کند. قابل تولید با ورق سیل آلومینیومی یا پلاستیکی و این که قرص را می‌توان با مکانیزم ساده به داخل فشار داد‌، سپس از طریق شکاف برداشت.

بیشتر بخوانید . . .