طراحی محصول بر پایه آینده دیجیتال صنعت رسانه‌های چاپی

فلسفه طراحی Heidelberg بر ویژگی‌های کاربرپسند و سود مشتری متمرکز است. این فلسفه، شکل توابع و جریان کار را شفاف می‌سازد و منجر به جهت‌گیری می‌شود و عملیات ارگونومیک و ایمن را تضمین می‌کند.

هایدلبرگ چندین جایزه طراحی را از آن خود کرد
طراحی محصول بر پایه آینده دیجیتال صنعت رسانه‌های چاپی

iranpack-sanat bastebandi 180 WorldPressOnline_photo-1-heidelberg-had-three-winners

• جایزه طراحی آلمان برای سه مدل مختلف Speedmaster XL 106،Primefire106 و Omnifire250
• جایزه ویژه برای Omnifire 1000
• کاربرپسندی عالی و جریان کاری بهینه، کلید افزایش بهره‌وری
شرکت هایدلبرگ برای طراحی فوق‌العاده دستگاه‌های خود از شورای طراحی آلمان در فرانکفورت جایزه دریافت کرد. جایزه هیئت داوران بین‌المللی به روندهای طراحی که در چشم‌انداز طراحی آلمان پیشرو هستند، اهدا می‌شود.
این جایزه که در سال 2012 پایه‌گذاری شد، یکی از معتبرترین جوایز در سراسر جهان است و بسیار تخصصی محسوب می‌شود.
افست اسپیدمستر XL 106 به عنوان برنده برای کاربردهای صنعتی انتخاب شد، چاپگر دیجیتال جدید Primefire 106 نیز به عنوان برنده بسته‌بندی دیجیتالی شخصی و Omnifire 250 جدید به عنوان برنده برای چاپ اشیاء سه بعدی مانند توپ، بطری نوشیدنی و یا پوشش تلفن همراه، با مدل Omnifire 1000 نظر خاص هیات داوران را جلب کرد.

تمرکز بر سود مشتری

فلسفه طراحی Heidelberg بر ویژگی‌های کاربرپسند و سود مشتری متمرکز است. این فلسفه، شکل توابع و جریان کار را شفاف می‌سازد و منجر به جهت‌گیری می‌شود و عملیات ارگونومیک و ایمن را تضمین می‌کند.
رابط کاربری تمام سری‌ها استاندارد، ساده و به وضوح ساختار یافته است و امکان سوئیچ یکپارچه بین فرمت‌های ماشین را فراهم می‌کند.
برند ریبل، طراح ارشد توضیح می‌دهد: “ما این امکان را با طراحی واضح و هندسی ماشین و با تمرکز بر عملکردهای کلیدی نظیر خوراک دهنده‌ها، واحدهای چاپ و تحویل به دست می‌آوریم.” عناصر طراحی استاندارد مورد استفاده در تمامی سری‌ها، دیجیتالی بودن، کیفیت و دقت دستگاه را به تصویر می‌کشند.
استندهایی برای شبکه کردن و گردش کار همه فرآیندها از طریق چاپ، پیش از چاپ و پس از چاپ مثالی از این مورد هستند. پورتال جذاب، دیدی مستقیم تا پایان چاپ محصول را ارائه می‌دهد. در ماشین چاپ دیجیتال، شیشه سیاه به عنوان یک عنصر مدرن برای دیجیتالی کردن مطرح است و بینشی را در فرآیند چاپ شخصی نشان می‌دهد.

iranpack-sanat bastebandi 180 WorldPressOnline_photo-2-the-speedmaster-xl-106
Heidelberg ‌‌تا به امروز، بیش از پنجاه جایزه بین‌المللی طراحی از جمله جوایز طراحی آلمان، جوایز طراحی iF ارائه شده توسط طراحی انجمن بین‌المللی (iF) در هانوفر و همچنین جوایز رد دات ارائه شده توسط نوردراین – وستفالن زنتروم را از آن خود کرده است. جوایز طراحی آلمانی، امسال در فوریه سال 2018 در نمایشگاه بین‌المللی کالاهای مصرفی Ambiente در فرانکفورت ارائه خواهد شد.
طراحان محصول و طراحان صنعتی اطراف برند ریبل، صرفا استعدادهای خلاق خود را در خدمت Heidelberg نگذاشته‌اند بلکه این شرکت خدمات طراحی برای همه صنایع در بازار آزاد تحت نام “Heidelberg Industrial Design” ارائه می‌دهد. این تمرکز بر طراحی استراتژیک و عملیات صنعتی و طراحی رابط کاربر، تعداد مشتریان جهانی را در عرصه B2B افزایش داده است.

بیشتر بخوانید . . .