مبدل جدید برای غلتک های کشش

با مبدل TR زمان مهندسی مورد نیاز به اندازه واحد قاب دستگاه قبل از نصب به طور قابل توجهی پایین تر از هنگام نصب شفت انتهایی یا مبدل کشش استاندارد بر روی یک رول ایدلر است.یکی دیگر از مزیت های مبدل رول کشش این است که بیش از یک رول ایدلر معمولی است که فقط نیاز به یک کابل مبدل جهت اتصال به انتهای رول دارد. کابل وصل کننده مبدل هرگز از دستگاه عبور نمی کند.

DFE اخیرا 10000 مبدل کشش رول را به تولید کننده گان چاپ گسترده وب در آمریکای شمالی انتقال داده است. مصرف کننده گان از عملکرد دقیق و قدرت مبدلTR کشش رول رضایت دارند، یک دستگاه حساس با فرآیند اندازه گیری دقیق کشش وب در هر بستری.
غلتکی چرخ دنده شفت با سنسورهای کشش قرار گرفته در انتهای هر رول، کشش مبدل رول برای نصب بر روی تجهیزات اصلی و یا برای مقاوم سازی مناسب است تا به صورت از قبل مونتاژ شده و آماده برای نصب بین دو طرف فریم دستگاه قرار گیرد. می توان آن را در یک محل مسیر وب مناسب قرار داده، و یک مقدار کشش وب دقیق می تواند در یک شاخص و یا کنترلر متصل نمایش داده شود. مبدل کشش رول در سمت راست تصویر به عنوان یک تولید کننده عمده پلاستیک برای تبدیل فیلم گسترده وب روانه بازار شد. این رول 94 اینچ طول، با قطر 5 اینچ دارد. شفت 113 اینچ طول دارد. DFE باعث می شود که تمام TR ها سرعت بیشتری در برآورده کردن تقاضای مشتریان پیدا کنند.

  بدون نیاز به نصب

با مبدل TR زمان مهندسی مورد نیاز به اندازه واحد قاب دستگاه قبل از نصب به طور قابل توجهی پایین تر از هنگام نصب شفت انتهایی یا مبدل کشش استاندارد بر روی یک رول ایدلر است.یکی دیگر از مزیت های مبدل رول کشش این است که بیش از یک رول ایدلر معمولی است که فقط نیاز به یک کابل مبدل جهت اتصال به انتهای رول دارد. کابل وصل کننده مبدل هرگز از دستگاه عبور نمی کند.
در ماشین های چاپ وب و دستگاه هایی که رده گسترده ای از مواد و کشش ها را اجرا می کنند، رول مبدل کشش میتواند بر یک جفت DFE مدل Cمبدل شفت انتهایی سوار شود.این اجازه میدهد که یک سری از کشش ها با سنسورهای رول کشش اندازه گیری شود.در حالیکه رنج بارگیری بالاتر را میتوان با مبدل های کشش خارجی نصب شده اندازه گیری کرد.این ویژه گی در مورد های کمیابی مناسب است که رنج کشش ماشین به 100:1 یعنی بالاترین به نسبت پایین ترین درجه کششDFE گسترده می باشد.
مبدل رول کشش در 3 نوع از مواد ساخته شده است که شامل: آلومینیوم فولاد یا فولاد ضد زنگ می باشد.مواد پوششی سطح رول زیادی موجود هستند. ظرفیت استاندارد اضافه بار در بزرگترین واحد 3000 پوند(13.300نیوتن) است.
عرض رول از سایز 6 اینچ (152میلیمتر) تا 120 اینچ (3 متر) در جهت برآورده کردن نیازهای کاربردی موجود است.یک رول با ابعاد 2.25 اینچ (57 میلیمتر) تا 6 اینچ (152میلیمتر) یا ابعاد مرسوم دیگر را انتخاب کنید.درجه های بارگیری از 12 تا 400 پوند(55 تا 1800 نیوتن)می باشد.

iranpack sanat bastebandi 175 tr_installexample

قابلیت های مبدل های رول کشش

مبدل ها و رول ایدلر دریک جا، نصب آسان هر واحد
نصب و راه اندازی سریع، بدون دردسر – مانند هر رول ایدلر شفت
رول های آلومینیوم، فولاد یا فولاد ضد زنگ با سطوح اتمام زیاد
در حال حاضر در سه اندازه قاب به علاوه بسیاری از تغییرات سفارشی
یک کابل برق
فقط طول شفت درخواستی، درجه لود، ابعاد رول و هر مورد دیگر و یا یک درجه اتمام خاص را مشخص کنید.( تصویر 1)
این سریعتر ، ارزانتر و راحتر از نصب جداگانه رول ایدلر با 2 مبدل(سلول های بارگیریa.k.a )است. فقط یک کابل مبدل استفاده شده که بدین معنی است کابل از بین قابهای دستگاه عبور نکرده است.رول های آلومینیوم، فولاد و فولاد ضد زنگ با سطوح اتمام زیادی در دسترس هستند.
 نکته قابل توجه:مبدل رول کشش TR توسط بعضی از مشتری های ما مانند Dover Roller معرفی شده است.به هر حال شما آن را دوست خواهید داشت ، آسانترین روش برای چاپ و اندازه گیری است و تولیدکنندگان میتوانند کشش وب و تبدیل خط یا تبدیل پوشش را در ماشین چاپ اندازه میگیرند .
آیا شما به مبدل رول کششی با بخش های چندگانه ای در تبدیل رول احتیاج دارید؟ ` رول کشش سفارشی می سازد که Segmented Tension Roll transducer نامیده میشود که کشش وب را در چند موقعیت در رول با درجه افزایشی که شما مشخص می کنید اندازه گیری میکند. مبدل رول کشش تان را باSteadyWeb5 Tension Controller جهت دقت کشش وب بیشتر در صنعت جفت کنید.

iranpack sanat bastebandi 175 tr_spec_500px

( تصویر 1)

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .