فیلم شکل‌پذیر جدید فراترکیبی، بهترین شکل از پلی‌پروپیلن و پلی‌اتیلن در یک ماده مجزا

فیلم‌ها قابلیت‌ها، ثبات و جنبه‌های بصری خود را حتی زمانی که در معرض رطوبت، آب، موادشیمیایی،گریس،روغن و یا نور فرابنفش باشند حفظ می‌کنند، به انها مزیتی فراتر از سطوح برچسب کاغذی می‌دهد

برای شفافیت بالا در ظروف منحنی‌شکل و فشردنی، شرکت UPM Raflatac در‌حال حاضر Raflex Pro را معرفی نموده‌است. فیلم انعطاف‌پذیر پیشرفته برای کاربرد در جایی که پلی‌پروپیلین بیش از حد سخت و محکم باشد.
این ماده منعطف به خانواده فیلم‌های شکل‌پذیر Raflex در کنار Raflex MDO پیوسته است، دارای کارایی بالا و راه‌حلی طراحی‌شده سازگار با محیط‌زیست برای ظروف فشردنی است که فبلاً متکی به مواد برچسب‌زنی پلی‌اتیلنی بوده است.
مزایای زیاد فیلم
فیلم‌ها قابلیت‌ها، ثبات و جنبه‌های بصری خود را حتی زمانی که در معرض رطوبت، آب، موادشیمیایی،گریس،روغن و یا نور فرابنفش باشند حفظ می‌کنند، به انها مزیتی فراتر از سطوح برچسب کاغذی می‌دهد. انتخاب‌های سنتی پلی‌پروپیلین برای شفافیت و یا پلی‌اتیلن برای انعطاف‌پذیری، مطابق با نیازها به منظور انتخاب بین استحکام‌های بسیار متفاوت آنهاست. فیلم‌های Raflex کمک می‌کند که شکل‌پذیری از طریق ترکیب بهترین خواص پلی‌پروپیلین و پلی‌اتیلن در یک ماده مجزا جلوگیری به عمل آید.- این فیلم‌ها هم قابلیت شکل‌پذیری و هم شفافیت بالا برای طیف وسیعی از ظروف ارائه می‌دهد.
شفافیت بالا برای ظروف منحنی شکل
برای مصارفی که پلی‌پروپیلین ممکن است بسیار سخت باشد، Raflex Pro کیفیتی بالا ارائه داده، نباید به دنبال برچسب بر روی ظروف منحنی و فشردنی بود، ترکیب فوق‌العاده روشن، سطح بسیار براق با شکل‌پذیری خوب ارائه می‌دهد.
این محصول برای مصارف خانگی و مراقبت شخصی، غذایی، و نوشیدنی‌ها مناسب بوده و ، دارای ثبات شیمیایی حتی در شرایط چالش‌برانگیز است. Raflex Pro به اندازه پلی‌پروپیلین نازک و سبک بوده و نتایج چاپ روی آنها حتی بدون روکش خوب می باشد.
ظاهر بدون برچسب یرای مصارف فشردنی
Raflex MDO برای مصارف فشردنی همانند محصولات مراقبت خانگی و شخصی که به‌طور سنتی متکی به پلی‌اتیلن بوده ایده‌آل است، آن یک ظاهر بدون برچسب و شفاف با انعطاف‌پذیری عالی ارائه می‌دهد، درحالیکه سختی بالای آن در جهت ماشین عملکرد توزیع خوب آن را تضمین می‌کند. همانطور که آن به طور ویژه‌ای نازکتر از پلی‌اتیلن بوده منجر به بهره‌وری بالاتر در تبدیل برچسب و توزیع به وسیله ساخت برچسب‌های بیشتر در هر رول با تغییرات کمتر می‌شود. Raflex MDO همچنین دارای ثبات در چاپ بوده و بدون روکش هم می تواند چاپ شود.

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .