کیسه‌هایی با مقاومت بالا تا سال 2020

گذری بر
گزارش‌های تحلیل بازار موسسه Smithers Pira

این گزارش منحصر به فرد به بررسی گرایشات جهانی به بسته‌بندی کیسه‌هایی با مقاومت بالا، که در مجموع حدود چهل و نه بیلیون واحد و مصرف حدود 319000 تن مواد پلیمری در سال 2014 می‌پردازد.
کیسه‌هایی با مقاومت بالا بسیاری از بازارهای مختلف شامل غذاهای آماده، غذاهای غیر آماده، غذای حیوانات خانگی، نوشیدنی‌ها و غیر خوراکی‌ها را دربر می‌گیرد. این گزارش به بررسی گرایشات و پیش‌بینی‌های بازار جهانی کیسه‌هایی با مقاومت بالا در طی دوره 2015-2020 پرداخته است. پیش‌بینی بازار از طریق مقاومت بالای کیسه‌ها از نظر مواد، عمر مصرف و مناطق جغرافیایی ارائه می‌شود. علاوه بر این، این گزارش شامل تجزیه و تحلیل ساختار صنعت، شرکت‌کنندگان اصلی در بازار، محرک‌ها و گرایشات بازار، و تحولات تکنولوژی برش است. آینده کیسه‌هایی با مقاومت بالا تا سال 2020 یک دیدگاه جامع از گرایشات فعلی و آتی برای بازار جهانی کیسه‌هایی با مقاومت بالا که در آن پیش‌بینی می‌شود مصرف در طول دوره 2015 تا 2020 با نرخ رشد ترکیبی سالیانه 6.1 درصد به 69 واحد و ارزش بازار تقریباً سه بیلیون دلار برسد فراهم می‌نماید (قیمت‌های سال 2014).
محتوای انحصاری اين گزارش:
• اطلاعات آماری برای اندازه و حوزه بازار برای کیسه‌هایی با مقاومت بالا
• بررسی دقیق نوع مواد، مصرف بازار و مناطق جغرافیایی
• تجزیه و تحلیل محرک‌های بازار و فناوری‌های برش
روش‌شناسی
آینده کیسه‌هایی با مقاومت بالا تا سال 2020 بر پایه تحقیقات گسترده اولیه و ثانویه ار منابع اطلاعاتی مختلف است. تحقیقات اولیه شامل: مصاحبه با تامین‌کننده ورق کیسه بسته‌بندی، تولید‌کننده کیسه بسته‌بندی و تولید‌کنندگان ماشین‌آلات است. تحقیقات ثانویه برپایه پایگاه اطلاعاتی Smithers Pira از گرایشات و اطلاعات بازار، وب‌سایت‌های شرکت‌هاو گزارشات سالیانه و آمار رسمی دولتی است.
چه را کشف خواهید کرد؟
• بینش به محرک های اصلی و گرایشات شکل‌دهنده بازار برای کیسه‌هایی با مقاومت بالا
• کم شدن اندازه‌های کمی بازار تا سال 2020 توسط بخش بسته‌بندی کالا برای تعیین تقاضا در آینده
• بررسی نزدیک بازارهای کلیدی جغرافیایی برای کمک به راهنمایی کسب و کار خود به سمت مناطق رشد

بیشتر بخوانید . . .