افزایش تعداد ماشین سازان مورد تایید معاونت فناوری ریاست جمهوری

شرکت های ماشینسازی یادگاری، ماشینسازی سپنتای زنجان، شرکت آسان کار فرایندسازان، شرکت ابزار بسته بندی خراسان، ماشینسازی کرج ارم، توان ماشین پویا، از سوی کمیته فنی برنامه حمایت از توسعه بازار ماشین آلات پیشرفته ساخت داخل کشور تایید شدند.

6 ماشینساز دیگر به جمع ماشینسازان مورد تایید معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری پیوستند.

شرکت های ماشینسازی یادگاری، ماشینسازی سپنتای زنجان، شرکت آسان کار فرایندسازان، شرکت ابزار بسته بندی خراسان، ماشینسازی کرج ارم، توان ماشین پویا، از سوی کمیته فنی برنامه حمایت از توسعه بازار ماشین آلات پیشرفته ساخت داخل کشور تایید شدند.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تسهیلاتی برای خرید ماشین آلات صنعتی ساخت داخل ارائه می دهد که یکی از شروط آن مورد تایید بودن ماشین است.

در این راستا شش ماشین ساز نامبرده نیز به جمع ماشین سازانی که خریداران آنها می توانند از این تسهیلات استفاده کنند پیوستند.

زمینه فعالیت اعضای جدید گروه ماشین سازان به شرح زیر است.

 

ماشین سازی یادگاری

ماشین سازی یادگاری با بیش از ۱۶ سال سابقه نخستین تولید کننده انواع ماشین آلات مواد غذایی، خطوط تولید شکلات، آبنبات مغزدار، تافی مغزدار تک رنگ و دو رنگ جویدنی، بن بن، تزریق کیک مغزدار، دپازیت قنادی و خط تولید لواشک مغزدار با انواع بسته بندی در ایران می باشد. این واحد توانسته با یاری خداوند متعال با برنامه ریزی دقیق و منظم و استفاده از فن آوری نوین روز به روز بر تنوع محصولات خود بیفزاید و با ارایه ی خدمات پس از فروش از جمله نصب و راه اندازی و آموزش رایگان، یکسال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش، به هدف خود که در راس آن جلب رضایت مشتریان، بهبود کیفیت و ارتقاء روند تولید و صادرات است، برسد. خلاقیت، نوآوری، خدمات پس از فروش و کیفیت بالا راز توسعه و فروش محصولات ما در ایران، آسیای مرکزی، خاور میانه و اروپا میباشد.

 

ماشین سازی سپنتای زنجان

طراح وسازنده خط کامل کاغذ A4-طراح و سازنده ماشین الات بسته بندی مایعات-طراح و سازنده انواع لیبل زن opp-طراح وسازنده انواع تری بلوک گازدار و بدون گاز.

آسان کار فرآیند سازان

خط کامل بسته بندی جهت بسته‌بندی حبوبات،خشکبار،پفک، پاپکرن و همچنین محصولات پودری و بلندر و مخازن استیل ، ساخت انواع بالابر پیمانه ای و ماردونی و کانوایر

ابزار بسته بندی خراسان

شرکت ابزار بسته بندی خراسان به منظور خودکفایی ملی در عرصه ماشین آلات صنایع غذایی و کمک به ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدکنندگان مواد غذایی، در سال 1353 فعالیت خود را در استان خراسان آغاز نمود. این شرکت رسالت خود را کمک به حفظ و افزایش سطح سلامت جامعه می داند. بر همین اساس با تکیه بر دانش فنی، خلاقیت و استفاده از تکنیک ها و مولفه های مهندسی و مدیریتی، توانسته است جایگاه ویژه ای را در زمینه ساخت ماشین آلات خطوط تولید و بسته بندی خصوصا کمپوت، کنسرو، مربا و چاشنی ها در سطح ملی و خاورمیانه کسب نماید.

ماشین سازی کرج ارم

طراحی و ساخت دستگاه های بسته بندی مواد غذایی، دارویی و شیمیایی توزین ساشه ادویه خشکبار قند و…

توان ماشین پویا

تولیدکننده ماشین آلات چاپ و بسته بندی

خریداران محترم برای اطلاع از چگونگی دریافت تسهیلات با کارگزار رسمی این برنامه تماس بگیرند.

کارگزار رسمی: رضا نورائی

02177686601

09359901019

اطلاعات بیشتر

بیشتر بخوانید . . .