برگزاری جنگ شادی در گرگان/ درب بطری هایی که تبدیل به ویلچر شد

گرگان- به مناسبت روز زمین پاک جنگ شادی در گرگان با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان و جمعی از اعضای شورای شهر گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول آموزش اداره کل حفاظت محیط زیستگلستان شامگاه پنجشنبه در مراسم جنگ شادی اظهار کرد: حفظ و حفاظت از محیط زیست وظیفه همگانی بوده و محدود به عده خاصی نیست و وظیفه عمومی است.
کریم محمدی ادامه داد: روز ملی زمین پاک تلنگری است تا ما اصل زمین پاک را از یاد نبریم و حفاظت کامل از آن داشته باشیم.
وی با بیان اینکه زمین به عنوان مادر همه موجودات است، تصریح کرد: همه ما از خاک آفریده شده ایم و برای نگهداری از آن باید تلاش کنیم.
در ادامه این مراسم مسئول کمپینگ جمع آوری سر بطری های پلاستیکی در گرگان توضیح داد: برای اینکه همه را در این کار خیر شریک کنیم دست به جمع آوری درب بطری های پلاستیکی در گرگان کردیم که با استقبال خوبی مواجه شدیم.
رضا پاداش ادامه داد: با فروش این درب بطری ها یک ویلچر برای معلولین ضایعه نخاعی و یک تشک مواج برای بیماران ام اس خریداری شده است.
وی افزود: با این کار علاوه بر کمک بر کسانی که تهیه این وسایل پزشکی برای آن ها مشکل است باعث تفکیک زباله از مبدا می شویم که کمک زیادی به محیط زیست می کند.
این مراسم به کمک اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان، شرکت پگاه گلستان، شرکت کانسار خزر و انجمن رفتگران طبیعت گلستان برگزار شد.

https://www.mehrnews.com/news/2560505

بیشتر بخوانید . . .