همه اطلاعات فروش بر روی نوار چسب

از برترین‌های Worldstar 2024 با گزینش رضا نورائی

راه حل بسته‌بندی تحویل بدون نوار (نوار نوع فاکتور و جعبه تک لمسی)

شرکت: سی جی لجستیک

www.cjlogistics.com/en/main

کشور: کره جنوبی

دسته: تجارت الکترونیک


Tapeless Devliery Packaging Solution راه حلی است که به فروشندگان و مصرف‌کنندگان تجارت الکترونیک اجازه می‌دهد تا سریع، راحت و سازگار با محیط زیست را تجربه کنند. نوار بسته‌بندی فقط با فاکتور و جعبه بدون نوار امکان‌پذیر است و مصرف‌کنندگانی که آن را دریافت می‌کنند به راحتی می‌توانند با برداشتن نوارها و فاکتورها همزمان در باز کردن جعبه از اطلاعات شخصی خود محافظت کنند. علاوه بر این، این یک بسته‌بندی تجارت الکترونیکی نوآورانه است که با استفاده از فاکتور بدون خط، دوستدار محیط زیست را در نظر می‌گیرد.

(1) بسته‌بندی آسان برای هر اپراتور تجارت الکترونیکی؛ با بهبود روش بسته‌بندی جعبه تحویل موجود که نیاز به نوار OPP دارد، بسته‌بندی آسان از طریق جعبه نصب شده در پایین (جعبه تک لمسی) و طرح جدید فاکتور (نوار نوع فاکتور) امکان‌پذیر است. ; انتظار می‌رود که در زمان معرفی جعبه‌های تک لمسی در مقایسه با روش‌های بسته‌بندی موجود، ساعت کاری حدود 44 درصد و هنگام معرفی نوارهای فاکتور، حدود 10 درصد کاهش یابد.

(2) فاکتوری که با باز کردن جعبه قابل حذف است. هنگام باز کردن جعبه، نوارها و فاکتورها را می‌توان همزمان جدا کرد و راحتی مصرف‌کننده را تضمین کرد. ; به راحتی می‌توان اطلاعات شخصی را با فاصله‌گذاری عرض سطح چاپ شده و سطح چسب حذف کرد تا هر کسی بتواند براحتی فاکتورها را حذف کند.

(3) تضمین سازگاری با محیط زیست و رقابت فن‌آوری از طریق استفاده از کاغذ بدون بوش. ; با استفاده از فاکتورهای بدون آستر بدون کاغذ آزاد که قابل بازیافت نیستند، خطوط دوستدار محیط زیست و بهره‌وری بسته‌بندی را بهبود بخشید.

بیشتر بخوانید . . .