تعهد به “آسان بازشدن”

این ویژگی امکان باز و بسته‌کردن درپوش را با میزان نیروی پینچ بسیار کمتری نسبت به درپوش‌های مشابه فراهم می‌کند.

گروه بسته‌بندی Gwalia استراتژی خود برای بسته‌های آسان بازشو را در کنفرانس درپوش که در آمستردام برگزار شد معرفی نمود.

در این مراسم، استفن ویلکینز مشاور بازاریابیGwalia کاغذی را معرفی کرد که با توجه به ثبت یک استاندارد جدید بین‌المللی یعنی معیار طراحی ISO 17480 برای آسان باز شدن طراحی شده ‌است. انتظار می‌رود که این استاندارد در آوریل 2015 منتشر شود.

همچنین در این مراسم به برخی از اثرات معمول پیرشدن از جمله ضعف بینایی، مهارت دست و قدرت نوک انگشتان اشاره شده و در نهایت دو نمونه از محصولات توسعه یافته Gwalia معرفی شدند که به طور خاص برای افراد بین 65 و 80 سال طراحی می‌شوند.

اولینِِ این دو محصول، Top Twister نام دارد که یادآوری برای باز کردن محصول است. دومی Savalot، یک درپوش فشار و پیچشی مقاوم به دستکاری توسط کودک است که از لولای “نرم” پیشرفته برخوردار است.

iranpack-157-p218295a
این ویژگی امکان باز و بسته‌کردن درپوش را با میزان نیروی پینچ بسیار کمتری نسبت به درپوش‌های مشابه فراهم می‌کند. علیرغم این اصلاحات، قابلیت فشاری و پیچشی مذکور که مقاوم به دستکاری توسط کودکان است، تضعیف نمی‌شود.

با تجهیز ظروف مناسب به این درپوش، Savalot با استاندارد ISO 8317 تطابق یافته که استاندارد بین‌المللی برای بسته‌بندی‌های قابل دوباره‌بندی مقاوم به دستکاری توسط کودک است. Top Twister در تابستان سال 2014 توسط 100 فرد در محدوده سنی 80 تا 65 با استفاده از پروتکل یکسان با پروتکلی که در استاندارد ISO 17480 خواهد آمد آزموده شده و 100 درصد رضایت را به همراه داشته است. این درپوش یک تکه و با قالبگیری تزریقی از پلی استایرن ساخته می‌شود.

همچنین سخت‌تر از درپوش‌های PP یا HDPE است که روی آنها استفاده می‌شود و با درب‌های به اندازه 38 تا20 میلی‌متر جفت می‌شود.
Rod Parker مدیرعامل Gwalia می‌گوید: “ما در انتظار انتشار استاندارد ISO 17480 هستیم که استاندارد بین‌المللی جدیدی برای آسان ‌باز شدن است. این استاندارد اهداف بسیاری را برای ما مشخص می‌کند”.

بیشتر بخوانید . . .