خيال‌انگيز و متمرکز

طراحي زيبايي‌شناختي اين گروه به طور سنتي خيلي ساده بوده و از رنگهاي تيره و عميق تشکيل مي‌شده

Pearlfisher براي تاکيد بر طعم و مزه در حين طراحي بسته‌بندي Just Enough of a (Very) Good Thing، از رنگهاي مختلف استفاده کرد.

Just Enough of a (Very) Good Thing مجموعه دسرهاي تک نفره در شش طعم وسوسه‌کننده ليمويي، شکلات و وانيلي،‌تيراميسو، ‌و خامه ليمويي است. طراحي زيبايي‌شناختي اين گروه به طور سنتي خيلي ساده بوده و از رنگهاي تيره و عميق تشکيل مي‌شده، ‌اما طراحي سري جديد Just Enough of a (Very) Good Thing به طور عامدانه سبک،‌خيال‌انگيز و متمرکز است. لوگو و بسته‌بندي محصول بر طعم ويژه و دست‌ساز دسرها اشاره دارد. اين حس به طراحي تمام جنبه‌هاي محصول (استراتژي برند، هويت، ‌بسته‌بندي، و طراحي وب‌سايت) هم گسترش يافته و باعث يک انتقال تمام‌عيار از تجربه يک نشان تجاري به ديگري مي‌باشد.

“ما يک طراحي خاص و پرانرژزي ايجاد کرده‌ايم که کيفيت بالا و طعم Just Enough of a (Very) Good Thing را به نمايش مي‌گذارد. رنگها براي تاکيد بر طعم و مزه استفاده شده‌اند. تگ‌هاي رنگي روي بسته طعم و همچنين تاکيد بر دقت و فکري که در درست‌کردن هر دسر به کار گرفته شده است را مشخص مي‌کنند. حرف “J” روي لوگو به شکل يک قاشق طراحي شده و لحظه چشيدن مزه دسر Just Enough of a (Very) Good Thing را در ذهن تداعي مي‌کند.

بیشتر بخوانید . . .