Pearlfisher برای تاکید بر طعم و مزه در حین طراحی بستهبندی Just Enough of a (Very) Good Thing، از رنگهای مختلف استفاده کرد.
Just Enough of a (Very) Good Thing مجموعه دسرهای تک نفره در شش طعم وسوسهکننده لیمویی، شکلات و وانیلی،تیرامیسو، و خامه لیمویی است. طراحی زیباییشناختی این گروه به طور سنتی خیلی ساده بوده و از رنگهای تیره و عمیق تشکیل میشده، اما طراحی سری جدید Just Enough of a (Very) Good Thing به طور عامدانه سبک،خیالانگیز و متمرکز است. لوگو و بستهبندی محصول بر طعم ویژه و دستساز دسرها اشاره دارد. این حس به طراحی تمام جنبههای محصول (استراتژی برند، هویت، بستهبندی، و طراحی وبسایت) هم گسترش یافته و باعث یک انتقال تمامعیار از تجربه یک نشان تجاری به دیگری میباشد.
“ما یک طراحی خاص و پرانرژزی ایجاد کردهایم که کیفیت بالا و طعم Just Enough of a (Very) Good Thing را به نمایش میگذارد. رنگها برای تاکید بر طعم و مزه استفاده شدهاند. تگهای رنگی روی بسته طعم و همچنین تاکید بر دقت و فکری که در درستکردن هر دسر به کار گرفته شده است را مشخص میکنند. حرف “J” روی لوگو به شکل یک قاشق طراحی شده و لحظه چشیدن مزه دسر Just Enough of a (Very) Good Thing را در ذهن تداعی میکند.