محافظ بطری اتوماتیک

از برترین‌های Worldstar 2024 با گزینش رضا نورائی

محافظ بطری اتوماتیک

شرکت: Smurfit Kappa GmbH

www.smurfitkappa.com

کشور: آلمان

دسته: تجارت الکترونیک


بازیگران برتر در بازار فروش آنلاین شراب در آلمان به افزایش بیش از 20 درصدی در فروش خود در سال 2020 دست یافتند. زیرا برای همگام شدن با رشد، توجه به فرآیندهای بسته‌بندی بهینه مهم است.

این محافظ بطری ثبت شده برای ارائه یک راه حل خودکار و اقتصادی برای بسته‌بندی بطری‌ها توسعه یافته است. محافظ ساخته شده از ورق کارتن، برای استفاده در حمل بطری‌هایی با اشکال و اندازه‌های مختلف با مضربی از سه طراحی شده است. محافظ یک تکه در ایستگاه تاشو در عرض چند ثانیه چسبانده می‌شود و شکل می‌گیرد، به هم چسبانده می‌شود تا واحد مربوطه را تشکیل دهد و براحتی و به سرعت در بسته حمل و نقل قرار می‌گیرد. طراحی محافظ امکان استفاده از کارتن‌های حمل و نقل استاندارد را فراهم می‌کند که می‌توانند توسط نصب‌کننده‌های استاندارد شکل داده شوند. این باعث صرفه‌جویی در زمان، تلاش و هزینه‌های سرمایه‌گذاری می‌شود.

با توجه به بهره‌وری به طور قابل توجهی بهبود یافته، کاهش هزینه در حدود. 80-90 هزار یورو در سال برای مشتری ما Wein&Vinos، تامین‌کننده آنلاین پیشرو برای شراب‌های اسپانیایی در آلمان امکان پذیر است. صرفه‌جویی در هزینه‌های اضافی به دلیل بسته‌بندی را نمی‌توان در حال حاضر دقیقاً تعریف کرد اما قطعاً 30000 یورو خواهد بود.

بیشتر بخوانید . . .