راه حل بسته مهمات با کد دسترسی منحصر به فرد برای تعامل با مشتری

از برترین‌های Worldstar 2024 با گزینش رضا نورائی

گروه بسته بندی پیرول با مسئولیت محدود

www.pyroll.com

کشور: فنلاند

دسته: بسته بندی دیجیتال


Nammo Lapua، پیشرو در تولید مهمات در جهان با Pyroll Packaging برای ایجاد یک راه حل بسته کاملاً مقوایی پایدار با خدمات تعاملی Lapua Club برای محصولات مهم مهمات معروف خود شریک شد.

شرکت‌های کلاس جهانی به راه حل های کلاس جهانی نیاز دارند!

ما، Pyroll Packaging، راه‌اندازی تولید، پشتیبان دیجیتال و دانش تجارت الکترونیک را در پلتفرم Pyroll Digital ترکیب کردیم و خدمات تکمیلی را با یک راه‌حل بسته کاملاً مقوایی اضافه کردیم تا خدمات Nammo Lapua را برای مصرف‌کنندگان ارائه دهیم.

این بسته بندی مهمات تضمین می کند که محصولات در حین حمل و نقل ایمن تحویل داده می شوند، زیرا هر مورد دارای شکاف مخصوص به خود است.

بسته بندی تعامل بین سازنده و کاربران نهایی در سراسر جهان را تشویق می کند. در هر بسته بندی دستورالعمل عضویت در باشگاه کاربران و یک کد منحصر به فرد وجود دارد.

اکثر اعضای فعال از مزایای بیشتر، اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و مطالب قابل بارگیری برخوردار می شوند که در جای دیگری یافت نمی شوند.

این راه حل بسته مهمات 100٪ کارتن با کد دسترسی منحصر به فرد Lapua Club برای تعامل با مشتری ساخته شده است. هر بسته اعضای باشگاه یک ارز است و فعال ترین اعضا بیشترین مزایا را دریافت می کنند.

به گفته Nammo Lapua، بهترین چیز در مورد بسته های تعاملی هوشمند، ارتباط مستقیم با مصرف‌کنندگان است. در لاپوآ کلاب، شرکت بدون هیچ واسطه ای با مصرف‌کنندگان گفتگو می کند. این ارتباط مستقیم با ارزش است زیرا بازخورد مستقیم و بدون فیلتر می دهد و همچنین زمینه های کاملا جدیدی از ارتباط را به صورت تک به تک با مصرف‌کنندگان فردی باز می کند، چیزی که قبلاً سابقه نداشت.

نتیجه پیشگامانه؛ ادغام دنیای دیجیتال و فیزیکی در بسته بندی! شصت و هفت، این تعداد کشورهایی است که می توانید اعضای باشگاه لاپوآ را پیدا کنید. با عضویت ده ها هزار نفر، باشگاهی که لاپوآ به همراه Pyroll ایجاد کرد، موفقیت‌آمیز بوده است. هم برای کارکنان Nammo Lapua و هم برای مشتریان مهم در سراسر جهان.

بیشتر بخوانید . . .