محصول بهداشتی در بسته‌بندی کاکائو

از برترین‌های Worldstar 2023 با گزینش رضا نورائی

محصول بهداشتی در بسته‌بندی کاکائو

شرکت: MAD Creative

madcreative.com.br

کشور: برزیل

دسته: بهداشت و مراقبت شخصی


Make B. توسط O Boticário دو علاقه بزرگ مصرف‌کنندگان خود را متحد کرد: آرایش و شکلات!

با استفاده از هر دو حوزه مصرف، زیبایی‌شناسی مواد غذایی و لوازم آرایشی را با استفاده از شکلات و رنگ‌های آن به عنوان عناصر برجسته یکسان کرد. همچنین یک عنصر شگفت‌انگیز اضافه شده زیرا لفاف بسته‌بندی شبیه یک تخته شکلات است.

فرمول این محصول دارای پودر کاکائو و کره کاکائو می‌باشد که علاوه بر آبرسانی و لطافت پوست، حاوی ترکیبات غنی با مواد مغذی و آنتی‌اکسیدان می‌باشد.

هدف اصلی آوردن شکلات به عنوان یک قهرمان است. با قالبی متفاوت و پیشنهادی نوآورانه، هدف برانگیختن میل به جمع‌آوری یا هدیه دادن از طریق اشتیاق و میل بصری بود.

شکل آن ارتباط مستقیمی با جعبه/قالب شکلات دارد. علاوه بر این، بسته‌بندی اولیه دارای برس و آینه است که در هنگام استفاده از محصول کاربردی را ارائه می‌دهد. جزئیات متفکرانه‌ای بررسی شده است. به عنوان مثال، نقش برجسته‌های فله‌ای که از مربع‌های شکلاتی تقلید می‌کنند.

تغییر بسته‌بندی اولیه از پلیمر به مقوا به کاهش مصرف پلاستیک و همچنین فرآیند بازیافت کمک کرد. علاوه بر این، با استفاده از فیلم پلاستیک در بسته‌بندی ثانویه، حجم نهایی هر پالت کاهش یافته و حمل و نقل و لجستیک بهینه شده و در نتیجه ردپای کربن کاهش پیدا کرده است. چالش این پروژه ایجاد یک بسته‌بندی نمادین و بسیار قابل هدیه در محدوده قوانین نظارتی است زیرا نباید مصرف‌کننده گیج یا گمراه شود. از طریق طراحی می‌توان کدهای بصری را از دنیای آرایش و شکلات بدون ایجاد موانع و عوارض برای بازاریابی محصول چاپ کرد.

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .