همکاری HP و Comexi برای یک ابتکار لمینيتی

HP اعلام کرد برای تولید یک لمینيت بهینه‌سازی شده برای چاپ دیجیتال HP Indigo 20000 به یک توافق استراتژیک با Comexi Group سازنده ماشین‌آلات چاپ بسته‌بندی انعطاف‌پذیر دست یافته است. گفته می‌شود Comexi NEXUS L20000 اولین شیوه برای پوشش لمینتی end-to-end برای بسته‌بندی انعطاف‌پذیر با چاپ دیجیتالی است. این دستگاه، که هم به صورت in-line و هم off-line موجود است، لمینيت‌های پیشرفته بدون حلال تولید می‌کند تا به این ترتیب زمان ارائه محصول به بازار برای دستگاه‌های تبدیل بسته‌بندی انعطاف‌پذیر کوتاه شده و ضایعات و اثرات زیست‌محیطی آن هم کاهش یابد.

Ramon Xifra، معاون شرکت Comexi Group، می‌گوید،” چرخه‌های کوتاهتر حیات محصول و همچنین بسته‌بندی‌های شخصی‌سازی‌شده موجب رشد مشاغل کوتاه مدت می‌شوند که مستلزم زمانهای برگشت (Turnaround time) سریعتر هستند. Comexi NEXUS L20000 جدید با HP Indigo 20000 فعالان صنعت بسته‌بندی انعطاف‌پذیر را قادر می‌سازد که این تقاضاها را برآورده ساخته و کسب و کار خود را رشد دهند.”

به گفته اين شرکت HP Indigo 20000 یک دستگاه چاپ دیجیتال mid-web (عرض متوسط) است که نیاز تبديل‌کنندگان صنعت بسته‌هاي انعطاف‌پذیر را برای دوره‌های کوتاه برطرف می‌سازد. در ابتدا به مبدل‌ها این توانایی را می‌دهد که اقلام مختلف را با یک طراحی مشترک تولید کرده سپس با تغییر رنگ، تصاویر و زبان هر کدام را شخصی‌سازی کند. عرض 762 میلی‌متری (30 اینچ) پرس و توانایی چاپ روی طیف گسترده‌ای از زیرلایه‌ها و فیلم‌ها (10-250 میکرونی) این دستگاه‌ها باعث تنوع بازار مبدل‌ها می‌شود. Alon Bar-Shany، معاون و مدیر عمومی شرکت HP Indigo Division، می‌گوید،”از آن جا که ما پیشرو در امر تحول بسته‌بندی انعطاف‌پذیر دیجیتال هستیم، مهم است که مشتریان ما از تمامی مزایای دیجیتالی فرآیندهای چاپ، تبدیل، لمینيت بهره ببرند. با Comexi NEXUS L20000، صنعت تبديل لفاف‌هاي بسته‌بندي قادر خواهد بود که سرعت عرضه به بازار را افزایش دهد تا مزایای چاپ دیجیتال با HP Indigo 20000 به حداکثر برسد.”

بیشتر بخوانید . . .