ظروف SuperLift ساخت شرکت RPC Superfos با تزئینات زیبا نقشی کلیدی در استراتژی برندسازی تولیدکننده ایتالیایی Elenka بازی میکنند که مواد سازندهی بستنی و شیرینی تولید میکند.
این شرکت خانوادگی خوشنام، که در جزیرهی سیسیل واقع است، سری محصولات خود را در اروپا، خاورمیانه، آمریکا و استرالیا میفروشد.
بستنی فروشیها و قنادیها مایع یا پودر Elenka را با شکر و خامه مخلوط میکنند تا شیرینی و بستنی اصل ایتالیایی را به مشتریان خود عرضه کنند.
در حالی که بستههای بزرگ و لجستیک کارآمد بنیانهای تجارت B2B هستند، طراحی هنری هم تاثیر مثبتی بر مدیران خرید میگذارد. کار هنری جالب توجه روی ظروف SuperLift توسط مدیر بازاریابی و طراحی داخلی Elenka ،Rocco Niro، صورت گرفته است که تاکید دارد در هر فرآیند خریدی، چه در B2B یا B2C باید توجه مشتریان را جلب کرد.
او توضیح میدهد، “میدانیم که فرضیه رایج این است که در قیاس با میانگین مصرفکنندگان، خریداران توجه کمتری به کار هنری و طراحی بسته میکنند.
با این حال، ما مشتریان B2B خود را کم و بیش همانند مصرفکنندگان در نظر میگیریم. اگرچه آنها به عنوان خریدار عمل کرده و در ظرفیت حرفهای خود تصمیم میگیرند، اما به وضوح به طراحی جذاب پاسخ مثبت میدهند.به همین دلیل است که کار هنری و طراحی بصری درجه یک بخشهای حیاتی استراتژی برندسازی ما هستند.”
vبنابراین، درحالی که ظروف SuperLift مواد تشکیلدهنده بستنی و شیرینی را در خود جای میدهند، تنها با نگاه کردن به بستهی آنها یاد شیرینیهای آماده و اشتهاآور فندقی، کاکائویی و وانیلی میافتید که این محصولات تهیه میکنند. این ظروف به شیوه قالبگیری تزریقی از پلیپروپیلن در رنگهای همسان (سفید، مشکی و قهوهای) ساخته شدهاند و با تصاویر برچسبی باکیفیت in-mould تزئین شدهاند.
Elenka از ظرف SuperLift در دو سایز 1/3 لیتری و 3/11 لیتری با دستههای پلاستیکی استفاده میکند. بسته خیلی کاربردی بوده و با یک صدای کلیک میتوان از بستهشدن مجدد آن اطمینان یافت.
SuperLift یک شکل مخروطی گرد داشته و دسته آن فضای کافی برای کارهنری ویژه و براق باقی میگذارد.