نصب بزرگترین تکرار چاپ برای پاسخگویی به بازار

“عرض چاپ این ماشین هشت رنگ 1350 میلی‌متر و طول چاپ (تکرار چاپ) آن 1100 میلی‌متر است که در ایران بلندترین تکرار چاپ می‌باشد و با توجه به تعداد رنگ آن بی‌نظیر است.”

هوشنگ انوشیروانی مدیرعامل داراپلاستیک غرب در نمایشگاه شیرینی و شکلات به خبرنگار ماهنامه صنعت بسته‌بندی گفت: “ما برای پاسخگویی به مشتریان خود در زمینه فیلم شرینک چاپدار باید بهترین ماشین چاپ این کار را می‌خریدیم. بنا بر این با شرکت آلمانی LEMO که نامی شناخته شده در این زمینه است وارد صحبت شدیم. آنها در ساخت ماشین چاپ با تکرار بلند تجربه و تخصص دارند. اکنون این ماشین خاص در کارخانه ما در حال کار است و ما می‌توانیم فیلم شرینک چاپدار مناسب نوشابه و آب آشامیدنی یا هر کالای دیگر را با کیفیت بسیار بالا چاپ کنیم.”
وی افزود: “عرض چاپ این ماشین هشت رنگ 1350 میلی‌متر و طول چاپ (تکرار چاپ) آن 1100 میلی‌متر است که در ایران بلندترین تکرار چاپ می‌باشد و با توجه به تعداد رنگ آن بی‌نظیر است.”
داراپلاستیک غرب به جز فیلم شرینک در چاپ و تولید کیسه‌های خرید فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور نیز توانسته اعتماد مشتریان بزرگ خود را جلب کند که در تنوع تولیدات این شرکت پیداست.

iranpack sanat bastebandi 179 daraplastic1

بیشتر بخوانید . . .