SIGNATURE، اولین بسته اسپتیک جهان با مواد قابل بازیافت صد درصد گیاهی

نوآوری SIG به خواسته‌های کلیدی مصرف‌کنندگان امروزی می‌پردازد. ژوئیه 2017. SIG اولین بسته کارتن آسپتیک جهان را با استفاده از مواد قابل بازیافت صد در صد گیاهی توسعه داده است که این امر، یک ارزش افزوده مطابق با خواسته‌های صنعت و انتظارات مصرف‌کننده امروزی است.
امروزه گردانندگان جهانی بسیاری وجود دارند که صنایع غذایی و آشامیدنی را شکل می‌دهند. محصولات سازگار با محیط زیست و بسته‌بندی‌های پایدار، دو عامل اصلی موردنظر مصرف‌کنندگان می‌باشند. مارکوس بوهم، مدیر اجرایی شرکت SIG می‌گوید:” فروش کالاهای مصرفی از برندهایی که به پایداری بسته بندی متعهد هستند، نسبت به برندهایی که به این امر متعهد نیستند به سرعت در حال رشد است. این عوامل، نقطه قوت توسعه بسته SIGNATURE هستند. این بسته‌بندی، یک نقطه عطف مهم در بسته‌بندی کارتن است و ما افتخار می‌کنیم که با این نوآوری جهانی، نیازهای مصرف‌کننده را پوشش می‌دهیم.”
بسته SIGNATURE، مواد پلیمری گیاهی پایدار را جایگزین پلاستیک‌های معمولی بدست آمده از سوخت‌های فسیلی می‌کند. پلیمرهای مورد استفاده برای لمینیت کاغذ مقوا و ساخت دهانه سوپاپ مانند (spout) از منابع چوب اروپایی قابل بازیافت تهیه می‌شوند و به ترتیب از طریق یک سیستم تعادل توده‌ای، بر اساس گواهینامه بین‌المللی پایداری و کربن (ISCC PLUS) و استاندارد TUV SUD (CMS 71) گواهی می‌شوند. این بدان معنا است که برای پلیمرهای مورد‌استفاده در بسته بندی SIGNATURE، مقدار معینی از مواد اولیه برای تولید پلیمرها استفاده شده است. آس فانگ، مدیر تولید جهانی شرکت SIG خاطرنشان کرد:” توسعه یک بسته کارتن آسپتیک که به طور کامل با مواد گیاهی قابل بازیافت مرتبط است، یک چالش واقعی می‌باشد. با بسته‌های آسپتیک (Aseptic packages)، می‌توان محصول را بدون خنک‌سازی در طولانی مدت ذخیره کرد و الزاما دارای نفوذناپذیری بالاتری نسبت به بسته هایی که در برودت بالا بسته بندی شده اند (chilled packages ) هستند.”
راه‌حل بسته‌بندی SIGNATURE گام مهمی در فرآیند مثبت‌سازی SIG است. این شرکت بر سه حوزه اصلی تمرکز دارد که بر اساس آنها می‌تواند برای جامعه و محیط زیست بیشترین بهره را داشته باشد. مسئولیت‌پذیری ، حوزه اصلی در این رابطه است که نحوه عملکرد شرکت SIG، منابع مواد مورد استفاده‌اش و تولید محصولات را تعیین می‌کند. مارکوس بوهم می‌گوید:” ما قصد داریم که پایدارترین راه‌حل‌های بسته‌بندی را در بازار فعلی ارائه دهیم. در حال حاضر، بسته‌بندی‌های کارتن SIG شامل بیش از هشتاد و دو درصد چوب هستند که از منابع قابل بازیافت می باشند. بسته SIGNATURE، یک قدم منطقی در جهت جایگزینی مواد سوختی فسیلی با استفاده از منابع گیاهی قابل بازیافت است. ما با روشی عالی به یک نقطه عطف جدید دست یافته‌ایم و می‌توانیم این راه‌حل پایدارتر و خلاقانه‌تر را که از محیط زیست بهتر حمایت می‌کند، به مصرف‌کنندگان جهان ارائه دهیم. این یک دستاورد جهانی دیگر توسط SIG است.”

بیشتر بخوانید . . .