تجسم بسته‌بندی پیش از تولید

گفته می‌شود که مجموعه جدید تکنولوژی چاپ گراور پنتون لایو برای بسته‌بندی انعطاف‌پذیر و لیبل ایده‌آل است.

iranpack sanat bastebandi 173 PantoneLIVE-Libraries-Packaging

پنتون‌لایو PantoneLIVE راه‌حلی را برای ارتباط رنگی دیجیتال به علاوه شش رنگ جدید برای چاپ گراورارائه می‌کند.
همچنین نرم‌افزار جدید PantoneLIVE Visualizer به طراحان و شرکت‌ها و تامین‌کنندگان چاپ کمک می‌کند بتواند بهتر چند بستر و تکنولوژی چاپ را ارزیابی و مقایسه کنند.پنتون‌لایو به دقت رنگ‌های مورد نیاز چاپ را تامین می‌کند.
آدریان فرناندز رییس گروه Pantone/X-Rite می‌گوید:با همکاری با مشتریان خود ما به طور پایدار تحولات گسترده‌ای را دربرنامه‌های کاربردی بسته‌بندی انجام داده‌ایم و به واسطه آن طراحان می‌توانند به آسانی چاپ نهایی را ببینند.
با پنتون‌لایو، نام‌های تجاری و طراحان قادرند پروسه طراحی بسته‌بندی را تسریع کنند و محصولات را چهار برابر سریعتر وارد بازار کنند.گفته می‌شود که مجموعه جدید تکنولوژی چاپ گراور پنتون لایو برای بسته‌بندی انعطاف‌پذیر و لیبل ایده‌آل است.
در حال حاضر پنتون‌لایو پنجاه هزار رنگ را در اختیار طراحان گذاشته که هشتاد درصد کاربردهای بسته‌بندی را شامل می‌شود.
دو مجموعه جدید در جهت کمک به نام‌های تجاری و مبدل‌های رنگی در بسته‌بندی انعطاف‌پذیر متالیک و ساختار لیبل طراحی شده‌اند.در کل پنتون‌لایو بیست و هشت مجموعه پنتون جامد و رنگ مایه ارائه میدهد که مناسب چاپ بسته‌بندی و تکنولوژی هایی مانند کارتن، لیبل، فلکسو و بسته‌بندی کاغذ می‌باشد.
مجموعه‌های جدید شامل موارد زیر است:
-پروسه چاپ لیبل‌های گراور با استفاده از حلال رنگ چاپی بر کاغذ گلاسه با لاک رنگی خنثی
-پروسه بسته‌بندی انعطاف‌پذیر چاپ گراور با استفاده از حلال رنگ چاپی بر لایه فیلم با لاک رنگی خنثی
-پروسه بسته‌بندی انعطاف‌پذیر چاپ گراور با استفاده از حلال مرکب چاپی بر لایه فیلم با رنگ سفید و لاک رنگی خنثی.پروسه گراور منعطف با حلال رنگ و مرکب سفید چاپ رو بر سطح فیلم معکوس می‌کند.
-پروسه بسته‌بندی انعطاف‌پذیر چاپ گراور با استفاده از حلال و مرکب سفیدی که بر آلومینیوم لمینیت شده است رنگ لایه فیلم را برمی‌گرداند.
– پروسه بسته‌بندی انعطاف‌پذیر چاپ گراور با استفاده از حلال رنگ چاپی بر لایه آلومینیوم با رنگ سفید با لاک رنگی خنثی.
پنتون‌لایو برای کمک بصری به طراحان و نام‌های تجاری x-Rit را گسترش داده است که قابلیت تغییرپذیری رنگ در پایه مواد ، پروسه چاپ وانواع مرکب را ارائه می‌دهد.این امکانات به سرعت و با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار میگیرد.می‌توان نتایج را به صورت فایل pdf در زنجیره تامین برای ارتباط بهترطراحی به اشتراک گذاشت.
پنتون‌لایو ویژوالایز با x-Rate eXact کار می‌کند که اسپکتروفتومتر دستی به کاربرها امکان اندازه‌گیری طیف رنگ و مواد موجود و مقایسه چند مواد بر اسکرین را می‌دهد.
استفاده از اطلاعات طیف، نرم‌افزار هم نمونه رنگ‌های موضعی را به یک پنتون مشخص و مرجع پنتون‌لایو برای ارتباط رنگی دقیق بین تامین‌کننده‌ها تبدیل می‌کند.

iranpack sanat bastebandi 173 maxresdefault

بیشتر بخوانید . . .