جذب کلیه احساسات: جلوه‌های فلز در مقوای SAPPI

طرح Sappi’s Algro ارائه رنگدانه‌های فلزی برای آلبوم ECKART’s illoom را افزایش‌می‌دهد. لطیف و نرم در قسمت بیرونی، لوکس و درجه یک در قسمت درونی: آلبوم illoom، یک تلاش مشترک بین تولید‌کننده کاغذ مخصوص Sappi و ECKART ارائه‌کننده جلوه رنگدانه است که به هدف اصلی خود رسیده‌است.کاغذ SBS سفید درخشان، طرح Algro از Sappi جلوه‌های فلزی illoomرا نشان می‌دهد به‌طوریکه سخت است جعبه نمونه را زمین‌گذاشت.
بخش اصلی فروش با الگوهایی باکیفیت بالای طلاکوب بر روی 300 گرم بر مترمکعب چاپ شده و طرح Algro Duo ایجاد‌شده‌است تا فرصت جستجو در دنیای جلوه‌های فلز را به طراحان، تولید‌کنندگان برند و سازندگان بسته‌بندی بدهد و آنها را با کلیه احساسات درگیرکند. این کار آنها را قادر می‌سازد تا امکانات جدید جلوه رنگدانه‌های ECKART را که می‌توانند پیشنهاددهنده پروژه‌های چاپی گوناگون در بسته‌بندی، برندینگ و بازاریابی باشند را شناسایی‌کنند.
Christoph Sontheimer، مدیر توسعه تجاری، بازاریابی و خدمات فنی در ECKART می‌گوید:” آلبوم illoom برای الهام‌دادن به صاحبان‌برند و طراحان طراحی شده‌است، و به آنها درکی جذاب از انواع جلوه‌ها و فنون پرداخت کار را می‌دهد که می‌تواند منجر به ایجاد پرداخت‌های فلزی قابل استفاده در طیف‌وسیعی از انواع بسته‌بندی شود. از اولین نمونه‌های چاپ‌شده، مشخص‌گردید که طرح سفید درخشان Algro کاملاً جلوه رنگدانه‌های فلزی ما را نشان‌داده‌است”. علاوه بر جعبه‌نمونه، رنگ‌های گوناگونی از illoom موجود است، جلوه‌های فلزی و طلا بر روی زمینه‌های مختلف با استفاده از افست، فلکسو، گرانرو، صفحه‌نمایش و چاپ‌دیجیتال نشان‌داده‌می‌شود. طرح Algro همچنین برای روکش صاف مناسب برای fandecks مورد استفاده‌قرار‌می‌گیرد.
جایگزینی جذاب برای فویل گرم و سرد
تصاویر منتخب خاص باشکوه حیوانات در آلبوم illoom نمایشی بصری از آنچه که می‌توان با جلوه‌های فلزی ECKART با استفاده از فنون مختلف چاپ به‌دست‌آورد را ایجاد‌می‌کنند. چه در فلکسو، گرانرو یا افست استفاده از جوهرهای کاربردی اشعه ماوراء‌بنفش، حلال در آب و یا روغن، جعبه‌نمونه نشان‌می‌دهد که جلوه‌های فلزی از نظر بصری همانند طرح اصلی فلزی جذاب هستند. جلوه‌های چاپی نفیس در 10 ورقه مناسب با چهار نوع رنگدانه ECKART- metalure, platindollar, silverdollar و cornflake مورد استفاده‌قرار‌می‌گیرند. به‌وضوح از طریق برگه‌های باریک مجزا و معرف، جلوه‌های گوناگونی برای الهام‌بخشیدن به طراحان از طریق برگی از ورقه‌ها ایجاد‌شده‌اند. این ‌وضوح نشان‌می‌دهد که کاغذ Sappi’s SBS طرح Algro یک ماده کاربردی ایده‌آل برای تضمین بالاترین دقت، ارزش و کیفیتی سازگار با رنگدانه‌های برجسته جلوه است.
علاوه‌بر‌این، چاپ تکمیلی با استفاده از جلوه‌های فلزیECKART در مقایسه با فنون خاص زمینه اثر، مانند کاغذ و مقوای متالیزه‌شده، همانند فویل برچسبی گرم و سرد بسیار کارآمد است. به‌عبارت‌دیگر، این نوع از تجسم واقع‌بینانه جایگزینی موثر و مقرون‌به‌صرفه برای فویل برچسبی گرم و سرد است، و به برندها و طراحان این اجازه را می‌دهد که از طرح‌های ارتقایافته بهینه‌تر در جلوه‌های فلزی استفاده‌کنند. این امر منجر به تبدیل جلوه رنگدانه‌ها به‌عنوان ابزاری ضروری برای طراحان و آژانس‌ها به منظور جداسازی آنها از رقابت است. Sappi و ECKART آماده هستند تا 2000 جعبه نمونه تولید‌نمایند و درحال‌حاضر به‌سراسر‌جهان برای آموزش و الهام‌بخشی به جوامع خلاق و تبدیلی ارسال‌نمایند.
www.illoom.eckart.net

iranpack sanat bastebandi 18220180131 SAP_pr17014_Illoom Lookbook_01 LRiranpack sanat bastebandi 18220180131 SAP_pr17014_Illoom Lookbook_01 LRiranpack sanat bastebandi 18220180131 SAP_pr17014_Illoom Lookbook_02 LRiranpack sanat bastebandi 18220180131 SAP_pr17014_Illoom Lookbook_02 LRiranpack sanat bastebandi 18220180131 SAP_pr17014_Illoom Lookbook_01 LR زعف

20180131 SAP_pr17014_Illoom Lookbook_02 LR

بیشتر بخوانید . . .