9/ژوئن/2015
طراحی قدیم
21/ژانویه/2014
9/آگوست/2015
1/می/2015
محوریت غذا در صنعت بستهبندی
سخنرانی: جایگاهسازی در بازار بستهبندی (جایگاه چاپِ بستهبندی در بازارهای هدف)/ رضا نورائی سخنرانی: جایگاهسازی در بازار بستهبندی (چاپ بستهبندی و صادرات)/ رضا نورائی پادکست سخنرانی: مروری بر نقش ماشین آلات در صنایع غذایی پادکست آموزشی: نانو تکنولوژی در بستهبندی/ رضا نورائی پادکست آموزشی: پرسشهایی که بستهبندی باید پاسخ دهد/ رضا نورائی پادکست آموزشی: نبرد روی قفسه فروشگاه/ رضا نورائی پادکست آموزشی: شش روش افزایش ماندگاری محصول/ پیشگفتار/ رضا نورائی پادکست آموزشی: شش روش افزایش ماندگاری محصول/ رضا نورائی پادکست آموزشی: تاثیر ماندگاری محصول/ رضا نورائی پادکست آموزشی: اصلاح محیط و پرتودهی/ رضا نورائی پادکست آموزشی: کاهش آب و تغییرات شیمیایی/ رضا نورائی پادکست آموزشی: کاهش دما و فرایند حرارتی/ رضا نورائی ویدیو: موانع رشد بستهبندی/ رضا نورائی ویدیو: دو دقیقه درباره طراحی بستهبندی/ رضا نورائی ویدیو: دو دقیقه درباره بستهبندی به عنوان شاخص رفاه/ رضا نورائی ویدیو: دو دقیقه درباره مواد بستهبندی/ رضا نورائی ویدیو: دو دقیقه درباره ماشینآلات بستهبندی/ رضا نورائی ویدیو: دو دقیقه درباره چاپ بستهبندی/ رضا نورائی ویدیو: دو دقیقه درباره کارتن/ رضا نورائی ویدیو: دو دقیقه درباره دو کارکرد مهم بستهبندی/ رضا نورائی
سریالگذاری در سراسر جهان
طراحی مناسب و غیر زننده برای خانمها-3-
محصولات برتر سال 2015 منتخب خوانندگان مجله PFFC
آخرین مواد مصرفی لیبل، و گرایشات به سمت آن
مقایسه جعبههای دورپیچ با جعبههای چاکدار معمولی
کاهش دورریز محصول از 6 به 0/4 درصد!
جای پولها معلوم شد!
دوران پركار مشاوران سرمايهگذاري
برگزیدگان مسابقه جهانی بستهبندی سال ۲۰۲۱ – گروه نقطه فروش