برگزیدگان مسابقه جهانی بسته‌بندی سال ۲۰۲۱ – گروه نقطه فروش

برگزیدگان مسابقه جهانی بسته‌بندی سال ۲۰۲۱ – گروه نقطه فروش

لینک صفحه اینستاگرام


جمهوری چک* POS و محل قرار دادن محصولات در یک قاب تجاری چشمگیر و براحتی قابل مشاهده با چاپ یک رنگ قهوه‌ای که نشانگر کیفیت طبیعی BIO محصولات است.
ما از یک فلوت B سه لایه استفاده و بمیزان باورنکردنی 42٪ از مواد را پس‌انداز کردیم.
پایه با طرحی نوآورانه که مونتاژ و توزیع آن را بهبود می‌بخشد، فضای فروشگاه را ذخیره می‌کند، نام تجاری و دید محصول را تقویت می‌کند.
شرکت Bombus خواستار POS ارزان‌تر برای شکلات‌های میوه‌ای است. استند اصلی از سه ورق کارتن 5 لایه مختلف، چسب و بدون علائم ارتباطی بازاریابی ساخته شده بود. آنها خواهان ظاهر کوچکتر، جمع و جور، منحصر به فرد و دید بیشتر هستند. با این استند فروش افزایش یافت و با گرمی در بازار روبرو شد.


اتریش* کوکاکولا برای نودمین سالگرد حضور در اتریش این رویداد ویژه را با نمایشگرهای اختصاصی طراحی شده برای هر ایالت فدرال در اتریش جشن گرفت. برای پایتخت خود وین، نمایشگر Riesenrad که چرخ فلک معروف وین است ساخته شد که تأثیر زیادی بر POS داشت.
این چرخ فلک موضوعی بسیار محبوب برای سلفی گرفتن گردشگران و شهروندان است.
این استند از ورق کارتن سه لایه و طوری است که نیاز به پایه ندارد. هر کدام از انها ظرفیت 30 کیلوگرم محصول از هر سه نوع بطری دارد. این نمایشگر در طرح‌های مختلف برای ایالات فدرال مختلف اتریش تولید شده است.


ترکیه* تبدیل یک بسته حمل و نقل به یک بسته ثانویه بسیار عالی است، اما OnePieceBox در عین حال یک توسعه‌دهنده برند هم هست. این ترفند واقعی در داخل پنهان است. این طرح یک راه حل هوشمندانه برای محصولاتی ارائه می‌دهد که در یک انتهای آن گسترده‌تر از سر دیگر و بنابراین در معرض آسیب سطح هستند.
قبلاً برای رفع مشکل به دو جز components بسته‌بندی نیاز بود. اکنون یک سیستم فلپ هوشمند و یکپارچه، محصولات را در جای خود و بی‌ حرکت نگه می‌دارد. بسته‌بندی OnePieceBox راحت‌تر و سریعتر است (17٪)، اکنون حتی می‌تواند خودکار باشد و باعث صرفه‌جویی در مصرف مواد (3٪) و فضای انبار (7٪) می‌شود.


ترکیه* طراحی اجازه حمل، محافظت و نمایش محصولات نمونه مشتری را می‌دهد. به صورت ورق کارت دایکاتی تولید می‌شود. محصولات مشتری پس از تا زدن آن به فرم کیسه، به لطف طراحی شیار سوراخ مخصوص، به طور ایمن در کیسه قرار می‌گیرند.
محصول را می‌توان با تا زدن صفحه رویی بصورت برعکس به صفحه نمایش تبدیل کرد. طراحی فضای کمتری را می‌گیرد. براحتی قابل استفاده و حمل است. از چسب استفاده نمی‌شود. این یک طراحی صرفه‌جویی در انرژی، سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت است که از مواد اولیه کمتری استفاده می‌کند.


سوئیس* ساعت 3:30 بعدازظهر در سوئیس. شرکت Storck Switzerland با استفاده از شعار تبلیغاتی موفق گذشته، آجیل‌های جدید Knoppers خود را به روشی جذاب تبلیغ می‌کند.
برای ارائه میان وعده به عنوان یک نمونه رایگان، جعبه به عنوان یک توزیع‌کننده غذای شیک با 96 قطعه خشکبار قالبی تولید شده است.
طراحی بسته‌بندی با شعار تبلیغاتی شناخته شده 30/4 بعدازظهر در سوئیس با عملکرد خود غافلگیر کننده است و طراحی آن بلافاصله توجه را به محتوا جلب می‌کند. منحصر به فرد بودن آن یک امتیاز فروش منحصر به فرد متقاعدکننده را ایجاد می‌کند. هیچ کس بدون استفاده از میان وعده از کنار نمایشگر عبور نمی‌کند.

بیشتر بخوانید . . .