Paradise Gourmet قهوه خارجی

ترکیبی از گرافیک‌ها، شکل بسته‌بندی (استوانه‌ای) و ویژگی‌های فنی (حک‌کردن، کاغذ گرافیکی) تصویر یک محصول ممتاز را ایجاد می‌کند.”

استودیوی طراحی Artemov Artel یک بسته‌بندی هدیه ویژه برای سری قهوه‌های Paradise Gourmet Club طراحی کرده است. شرکت برای این قهوه‌ها که بسیار گرانتر از قهوه سنتی بوده و خیلی برای مصرف‌کنندگان شناخته شده نیستند، بسته‌بندی‌ای می‌خواست که خاص‌بودن و امتیاز ویژه این سری هدیه دارای جعبه را نشان دهد.

“هر نوع قهوه این مجموعه تنها در مناطق خاصی تولید شده و یک طعم متفاوت و خاص دارد. ویژگی‌های رمزآلود Tiki(هاوائی)، Barong (اندونزی)، La Tolita Culture (اکوادور)، Taino (جامائیکا)، Mahakala (نپال)، Furisiya (یمن) ما را بر آن داشتنند که تصاویر سرزنده‌ای را طراحی کنیم که ارتباط نزدیکی با فرهنگ منطقه کشت هر نوع قهوه داشته باشند.

ترکیبی از گرافیک‌ها، شکل بسته‌بندی (استوانه‌ای) و ویژگی‌های فنی (حک‌کردن، کاغذ گرافیکی) تصویر یک محصول ممتاز را ایجاد می‌کند.”

iranpack-156-exotic-coffee1

iranpack-156-ExoticCoffeeCollection_2

iranpack-156-exotic-coffee11

بسته‌بندی Paradise Gourmet مثل یک جعبه جواهرات است. جعبه هدیه چوپی زیرفونی ساده و روستایی به نظر می‌رسد، اما هنگامی که باز می‌شود قسمتهای مجزای داخل آن به خوبی با گرافیکهای طلایی و نقره‌ای درخشان روی استوانه‌هایی که با کاغذ مشکی مات پوشانده شده‌اند، تناسب دارند.

بیشتر بخوانید . . .