فيلم جدید برای چاپ ديجيتال و چاپ فلکسو

شرکت اوری دنیسون (Avery Dennison) به تازگی یک فیلم جدید تاپ کوت (top coat) با نام تجاریTC-2000 به بازار عرضه کرده است.به گفته اوری دنیسون این فیلم دوستتدار محیط زیست است و در عین حال از جذابیت بسته بندی نمی کاهد.

گروه همتا: شرکت اوری دنیسون (Avery Dennison) به تازگی یک فیلم جدید تاپ کوت (top coat) با نام تجاریTC-2000 به بازار عرضه کرده است.به گفته اوری دنیسون این فیلم دوستتدار محیط زیست است و در عین حال از جذابیت بسته بندی نمی کاهد. تاپ کوت در حقیقت یک لایه ی بسیار نازک از مرکب ورنی مانند است که میزان چسبندگی مرکب به فیلم را افزایش می دهد.تاپ کوت معمولا شفاف است و برخی مواقع از نوع رنگی آن استفاده می کنند تا میزان پشت پوشانی فیلم را افزایش می دهد.

فیلمTC 2000 را می توان در فرایند های مختلف چاپی مورد استفاده قرار داد.این فیلم کارایی لیبل را افزایش داده و می توان از آن در چاپ جوهر افشان نیز استفاده کرد. ویژگی های منحصر به فرد این فیلم طراحان را قادر می سازد در طراحی برای چاپ روی این فیلم از انواع فونت،گرافیک های جذاب ، سیل و گرادینت (تدارج رنگ) استفاده کنند. مت استاین از مدیران شرکت دومینو که ماشین جوهر افشان به بازار عرضه می کند در مورد این فیلم می گوید: “مرکب به خوبی روی این فیلم چسبیده و از آن جدا نمی شود (material anchorage) و در این حال کیفیت جاپ افزایش پیدا می کند.”

فیلم تاپ کوتTC 2000 نسل جدید فیلم موفق TC 1000 اوری دنیسون است. در نسل جدید مرکب بهتر و به صورت یکپارچه روی فیلم می چسبد و به این خاطر هنگانم استفاده از آن به فرایند جرقه زنی(Corona treatment) و یا استفاده از مرکب آستری در چاپ یووی نیازی نیست ..ویژگی های این فیلم باعث می شود تا پیوند محکمی بین مرکب و فیلم برقرار شود و از این طریق می توان مرکب های سنگین تر را روی آن منتقل کرد و تصاویری با وضوح بالاتر و زیباتر خلق کرد.

از این فیلم می توان هم در چاپ دیجیتال و هم د ر چاپ فلکسو استفاده کرد و از این طریق موجودی انبار را کاهش داد.

مشخصات کامل محصول


*بر پایه یک تفاهم بین مدیران بخش پژوهش گروه همتا و پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی، این پایگاه خبری مجاز به نشر مطالب تهیه شده توسط گروه همتا می‌باشد.

بیشتر بخوانید . . .