فیلم محافظ Clondalkin مناسب غذاهای خشک

او اضافه می‌کند، “ما دو گونه فیلم مختلف تولید کرده‌ایم: WSL 343040، که در مقابل MOSH و MOAH محافظت ایجاد می‌کند، و WSL 143031، که محافظت بیشتری، نه فقط در برابر روغن‌های معدنی، بلکه در برابر اثر آغازکننده‌های نوری UV ایجاد می‌کند که در جوهرهای فرآوری روی مقوا و برچسب‌های غذایی به کار می‌روند

Clondalkin Flexible Packaging Wentus یک فیلم مقاوم WENTOPRO برای محصولات غذای خشک، به ویژه غلات، ساخته است که گفته می‌شود از نفوذ روغن‌های معدنی خطرناک از بسته‌بندی خارجی به داخل ماده‌ی غذایی جلوگیری می‌کند.

فیلم چندلایه را می‌توان به عنوان یک لاینر “کیسه در جعبه” برای غذاهای خشک مختلف، شامل برنج، پاستای خشک، نودل خشک، غذای کودک و محصولات غله‌ای استفاده کرد. گفته می‌شود این فیلم، در کنار دارا بودن یک لایه محافظ در برابر رطوبت، یک لایه محافظ در برابر روغن معدنی اشباع شده با هیدروکربن (MOSH) و هیدروکربن‌های آروماتیک روغن معدنی (MOAH) دارد. وزارت فدرال غذا، کشاورزی و محافظت از مصرف‌کننده آلمان توصیه می‌کند که نفوذ MOSH نباید از سطح 2 میلی‌گرم/کیلوگرم فراتر رود و سطوح MOAH نباید بالاتر از 0/5 میلی‌گرم/کیلوگرم باشد. شرکت اظهار می‌کند که فیلم جدید محافظتی بیش از این فراهم کرده و مقادیر رایج کمتر از 2/0 میلی‌گرم/کیلوگرم برای هردو مورد هستند. Christian Claes، رییس توسعه تجاری شرکت Clondalkin Flexible Packaging Wentus، می‌گوید، “توسعه این نوع فیلم محافظ پیشرفت مهمی برای صنعت بسته‌بندی مواد غذایی است. موضوع نفوذ هیدروکربن معدنی به داخل غذا و خطرات سلامتی احتمالی برای مصرف‌کنندگان آن هم اکنون بحث داغی است. فیلم محافظ ما به تولیدکنندگان موادغذایی این اطمینان را می‌دهد که محصولات آنها ریسک بسیار کمی برای هرگونه آلودگی این‌چنینی را دارند.

او اضافه می‌کند، “ما دو گونه فیلم مختلف تولید کرده‌ایم: WSL 343040، که در مقابل MOSH و MOAH محافظت ایجاد می‌کند، و WSL 143031، که محافظت بیشتری، نه فقط در برابر روغن‌های معدنی، بلکه در برابر اثر آغازکننده‌های نوری UV ایجاد می‌کند که در جوهرهای فرآوری روی مقوا و برچسب‌های غذایی به کار می‌روند. ” او ادامه می‌دهد که فیلم WSL 143031 در مقابل آغازکننده‌های نوری UV موجود در غذا هم محافظت به عمل می‌آورد. هر دو محصول در دو رنگ، شفاف و سفید موجود هستند. شرکت می‌گوید که یک لایه بسیار مقاوم در برابر بخار آب، با قدرت عالی و ویژگی‌های سیل فوق‌العاده هم ارائه خواهد کرد که با انواع مختلف ماشین‌های سیل‌سازی سازگار است.

بیشتر بخوانید . . .