گرِیدر جدید سریع و تطبیق‌پذیر

Ishida Europe یک راهکار هوشمندانه برای گستره وسیعی از کاربردهای دسته‌بندی و گرِیدینگ گوشت، ماهی و ماکیان ارائه می‌کند.

Ishida Europe یک راهکار هوشمندانه برای گستره وسیعی از کاربردهای دسته‌بندی و گرِیدینگ گوشت، ماهی و ماکیان ارائه می‌کند.
FLEX-Grader جدید ایشیدا از فناوری آزموده شده Ishida برای وزن کردن با سطح بالای عملکرد و عملیات سریع با دقت عالی استفاده می‌کند و قادر به گرِید محصولات طبق انواع مشخصات مختلف آنهاست. این دستگاه بسته به كاربرد آن، امکان رسیدن به سرعت 200 بسته بر دقیقه را دارد. گریدینگ را می‌توان بر حسب وزن‌های معین، وزن حداقل یا تعداد به ازای بسته انجام داد.
همچنین امکان دسته‌بندی با تعیین تلرانس‌ها و اولویت‌ها وجود دارد. استحكام اين دستگاه، عمکرد مطمئن آن را حتی در محیط‌های بحرانی ممکن می‌کند. همچنین عملیات با راه‌اندازی ساده از طریق ریموت کنترل صفحه لمسی و طراحی چارچوب باز راحت‌تمیز‌شوی آن، زمان توقف برای تمیز کردن و یا تعویض محصول را به حداقل می‌رساند. FLEX-Grader از طراحی مدولار برخوردار است که برای عموم کاربردها مناسب است و قابلیت یکپارچه شدن با خطوط موجود فرآورش و بسته‌بندی را دارد.
این شرکت انواع دستگاه‌ها از جمله وزن‌کننده‌ چند هد، چک‌کننده وزن محصولات بسته‌بندی شده، سیلر سینی، تست‌کننده‌های آب‌بندی و سیستم‌های بازرسی با اشعه ایکس را ارائه داده و از قابلیت ابداع راهکارهای کامل مختص نیازهای مشتری برخوردار است.

بیشتر بخوانید . . .