برگزیدگان مسابقه جهانی بسته‌بندی سال 2021 – گروه برچسب و تزئینات

برگزیدگان مسابقه جهانی بسته‌بندی سال 2021 – گروه برچسب و تزئینات

لینک صفحه اینستاگرام


روسیه* ما بسته‌بندی را با یک جز component آنلاین منحصر به فرد برای افراد کم بینا و طراحی برچسب زیبایی ارائه دادیم.
استایل و برچسب‌های مختلف بسته‌ها برای انواع روحیه‌ها و شرایط مناسب است. زیرا شعار ما برای سال 2021 این بود “ما اقلیت‌گرا هستیم”.
طرح و برچسب برای افراد کم بینا درست شده است. کافی است دوربین را روی علامت زرد نگه دارید. اطلاعات مربوط به محصول برای همه قابل مشاهده و «شنیدنی» است.


ژاپن* “FROZEN COMICS” طرف بسته بستنی است که شبیه قسمت عطف کتاب‌های کمیک ژاپنی است. این شامل 10 جلد است که خرده‌فروشان را ترغیب کرده است تا مقدار زیادی از محصولات را تهیه کرده و بخش بستنی آنها را مانند کتابفروشی‌ها نشان دهند و همچنین مصرف‌کنندگان از جمع‌آوری آنها لذت ببرند.
نه تنها میزان فروش به شدت به 160٪ افزایش یافت، بلکه کل کارزار توسط وب‌سایت‌های خبری مختلف انتخاب و میزان ترافیک وب‌سایت به 1500٪ افزایش یافت. “کمیک‌های منجمد” به مصرف‌کنندگان این احساس را می‌دهد که انگار کتابهای طنز در بخشهای بستنی به صف شده‌اند و تمایل طرفداران طنز را برای جمع‌آوری تحریک می‌کنند.


NCI Packaging از طریق معرفی اولین قوطی رنگ مات استرالیایی تخصص خود را در زمینه بسته‌بندی به نمایش گذاشت. پس زمینه تیره امضای پورتر و قلم سنتی طلای متالیک، همراه با یک رنگ مات، ظرافت را به همراه دارد.
NCI تن رنگی قوطی رنگی مات را تعیین دسته‌بندی کرده است. برای ایجاد نمای طلایی متالیک، ابتدا یک پرایمر شفاف روی تین‌پلیت استفاده شد، بنابراین می‌توان از یک چاپ سفید خالص استفاده کرد. لاک مات به عنوان یک عملیات اضافی استفاده می‌شود و از طریق فرایند حرارتی پخت می‌شود.

بیشتر بخوانید . . .